Όπως έγινε στο διαγωνισμό της Θεσσαλονίκης, η ανώτατη μηνιαία αποζημίωση του αναδόχου ανά λεωφορείο, καθορίζεται στις 3.000 ευρώ και συνολικά για τα 300 λεωφορεία, στα 900.000 μηνιαίως ή 10.800.000 ευρώ ετησίως.
Η αποσφράγιση των φακέλων προσφοράς, θα δείξει πόσο κάτω από τα 3.000 θα "πέσει" το "ενοίκιο". Θυμίζουμε ότι στη Θεσσαλονίκη, ο ανάδοχος πρόσφερε έκπτωση 5% και η "δουλειά" έκλεισε στα 2.850 μηνιαίως ανά όχημα, ενώ ο προμηθευτής πρόσφερε κατόπιν διαπραγμάτευσης, εθελοντική μείωση ακόμη 1% με αποτέλεσμα η τελική τιμή μίσθωσης ανά λεωφορείο να οριστεί στα 2.820 ευρώ μηνιαίως ή 507.600 για το σύνολο των 180 λεωφορείων ή 6.091.200 ετησίως.
Βασική παράμετρος των διαγωνισμών είναι ότι ο ανάδοχος στο ποσό των 3.000 ευρώ, θα πρέπει να συμπεριλάβει και τη συντήρηση των οχημάτων, η οποία είναι πολυδάπανη για τους δημόσιους φορείς.