Με σύγχρονο δίκτυο, υποδομές και συστήματα κυκλοφορίας, η απόσταση στο Θεσσαλονίκη – Αθήνα, από σχεδόν 4 ώρες σήμερα, θα μπορεί στο τέλος του 2021- αρχές 2022 , να πέσει στις 3 ώρες και 20′, ίσως και κοντά στις 3 ώρες. Τότε το τραίνο θα μπορεί να ανταγωνιστεί το αεροπλάνο, τόνισε ο CEO της ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Τα πέντε τραίνα που φέρνει η ΤΡΑΙΝΟΣΕ από την Ιταλία είναι πλήρως ανακατασκευασμένα, εσωτερικά και εξωτερικά, το ίδιο και οι μηχανές τους. Μάλιστα αυτό που θα έρθει πρώτο στην Ελλάδα, στο τέλος Δεκεμβρίου, θα κάνει πανηγυρικά το πρώτο δρομολόγιο του στη χώρα μας, στις 25 Μαρτίου 2021, ημερομηνία με ξεχωριστή σημασία.
Στις άμεσες εξελίξεις της εταιρείας είναι, η ολοκλήρωση ως το τέλος του έτους, επένδυσης περίπου 20 εκατ. ευρώ, στο παλιό μηχανουργείο της άλλοτε ΕΕΣΤΥ στη Θεσσαλονίκη, το οποίο πλέον μετατρέπεται σε μία από τις πιο σύγχρονες εγκαταστάσεις του είδους του στην Ευρώπη.
Τα παραπάνω ανακοίνωσε ο διευθύνων σύμβουλος της Εταιρείας, καθ. Φίλιππος Τσαλίδης, από το Thessaloniki Helexpo Forum και από το πάνελ με θέμα τις Υποδομές και τις Μεταφορές ως Εργαλεία Ανάπτυξης.
Τα πέντε τραίνα που φέρνει η ΤΡΑΙΝΟΣΕ από την Ιταλία είναι πλήρως ανακατασκευασμένα, εσωτερικά και εξωτερικά, το ίδιο και οι μηχανές τους. Μάλιστα αυτό που θα έρθει πρώτο στην Ελλάδα, στο τέλος Δεκεμβρίου, θα κάνει πανηγυρικά το πρώτο δρομολόγιο του στη χώρα μας, στις 25 Μαρτίου 2021, ημερομηνία με ξεχωριστή σημασία.
Στις άμεσες εξελίξεις της εταιρείας είναι, η ολοκλήρωση ως το τέλος του έτους, επένδυσης περίπου 20 εκατ. ευρώ, στο παλιό μηχανουργείο της άλλοτε ΕΕΣΤΥ στη Θεσσαλονίκη, το οποίο πλέον μετατρέπεται σε μία από τις πιο σύγχρονες εγκαταστάσεις του είδους του στην Ευρώπη.
Τα παραπάνω ανακοίνωσε ο διευθύνων σύμβουλος της Εταιρείας, καθ. Φίλιππος Τσαλίδης, από το Thessaloniki Helexpo Forum και από το πάνελ με θέμα τις Υποδομές και τις Μεταφορές ως Εργαλεία Ανάπτυξης.