Στόχος των περισσότερων ανακοινώσεων, είναι η Ομοσπονδία των Μεταφορών, η ΟΣΜΕ, ο Θέμης Αμπλάς δηλαδή.
Το μενού των συνδικαλιστικών ζυμώσεων, περιέχει ως κύριο πιάτο, το σημαντικότερο θέμα που σχετίζεται με την "απεργία": το προσωπικό ασφαλείας.
Πολλές παρατάξεις ζητούν να γίνονται απεργίες ΧΩΡΙΣ προσωπικό ασφαλείας, να μην κινείται δηλαδή ΚΑΝΕΝΑ λεωφορείο, κάτι που ειδικά για τη Θεσσαλονίκη, είναι ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΟ. Θα κάνει τεράστια ζημιά στο συνδικαλιστικό κίνημα, επειδή στη Θεσσαλονίκη, δεν υπάρχει άλλο μέσο μεταφοράς και αν δεν κινούνται "λεωφορεία ασφαλείας", ο κόσμος δεν έχει ΚΑΝΕΝΑ άλλο μέσο να πάει στη δουλειά του και κυρίως στα Νοσοκομεία, καθώς τα ταξί ...εξαφανίζονται τις ημέρες της απεργίας. Μετρό δεν υπάρχει, τραμ δεν υπάρχει, δρόμοι για να χωρέσουν τα 500.000 ΙΧ της Θεσσαλονίκης, που μποτιλιάρονται δεν υπάρχουν.
Το ζήσαμε το Σεπτέμβριο του 2016 στην ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΗ 12ήμερη απεργία, όταν ο κόσμος μίσησε θανάσιμα τους εργαζόμενους του ΟΑΣΘ, μοίραζε οργισμένος κατάρες και οι εργαζόμενοι έχασαν κάθε έρεισμα στην κοινωνία.
Ιδιαίτερο ενδιαφέρον έχει η ανακοίνωση της ΔΑΣ ΟΣΜΕ (ΚΚΕ), η οποία μας προετοιμάζει για απεργία, την Τετάρτη 6 Απριλίου 2022.