Πιο αναλυτικά, οι εργαζόμενοι διεκδικούν να μην καταργηθεί η "προσωπική διαφορά", να συνεχίσουν να λαμβάνουν 119 ρεπό το χρόνο και να συνεχίσουν να λαμβάνουν θεσμοθετημένες μη μισθολογικές παροχές.
Ολόκληρη η ανακοίνωση των εργαζομένων (που δεν αναφέρεται όμως στα αιτήματά τους)
Εχει ξεχειλίσει το ποτήρι της υπομονής έναντι όλων αυτών που συμβαίνουν στην αστική συγκοινωνία της Θεσσαλονίκης, εις βάρος του επιβατικού κοινού και των εργαζοµένων σε αυτή !!!
Κάναμε υπομονή όλο το προηγούμενο διάστημα ευελπιστώντας πως κάτι θετικό θα προέκυπτε επιτέλους για την ανάταξη της πολύπαθους συγκοινωνίας της πόλης μας , κάτι που όλοι δηλώνουν ότι επιδιώκουν αλλά ουδείς μπορεί (;) να επιτύχει !
Γιατί άραγε; Πολλά τα αναπάντητα ερωτήματα !!
Πλήθος λεωφορείων του Ο.Α.Σ.Θ. - ίδιας ηλικίας με τα προσφάτως αποκτηθέντα µέσω leasing — βρίσκονται παροπλισμένα στα αμαξοστάσια του Ο.Α.Σ.Θ. για βλάβες κόστους ευτελών χρηματικών ποσών, ενώ ελλιπέστατη παραμένει η συντήρηση των ήδη κυκλοφορούντων λεωφορείων, έχοντας ως αποτέλεσµα την δημιουργία αντίξοων συνθηκών μετακίνησης όπως π.χ. έλλειψη θέρμανσης και εξαερισμού εντός των λεωφορείων!
Παράλληλα και ενώ το ενδιαφέρον των υπευθύνων μονοπωλεί η σύναψη νέων και η επέκταση υπαρχουσών συμφωνιών εκτέλεσης συγκοινωνιακού έργου από ιδιώτες, υπάρχει πλήρης αδιαφορία και απαξίωση στα συνεχή αιτήματα των εργαζομένων για την επίλυση χρόνιων προβλημάτων τους όπως η μή εφαρμογή όρων της ισχύουσας συλλογικής σύμβασης εργασίας, από τον Αύγουστο του 2019 καθώς και η κωλυσιεργία της διοίκησης του Ο.Α.Σ.Θ. για τη σύναψη νέας Σ.Σ.Ε. .
Ταυτοχρόνως και ενώ οι εργαζόμενοι στον Ο.Α.Σ.Θ. εν μέσω πανδημίας βρίσκονται στην πρώτη γραμμή με αίσθημα ευθύνης για το κοινωνικό έργο που παρέχουν στην κοινωνία της πόλης , η διοίκηση του Ο.Α.Σ.Θ., «αναγνωρίζοντας» τον ρόλο και τις προσπάθειες που καταβάλουν, τους «επιβραβεύει» με μονομερείς ενέργειες περικοπής θεσμικών και μισθολογικών παροχών !
Φτάνει πια !!!!!!!!!!
Απαντούμε άμεσα στην ανάλγητη και αδιάφορη στάση της διοίκησης του Ο.Α.Σ.Θ. απέναντι σε επιβατικό κοινό και εργαζομένους ξεκινώντας απεργιακές κινητοποιήσεις , αρχής γενομένης από την επόμενη Δευτέρα 28 Δεκεμβρίου με προειδοποιητική στάση εργασίας. από την έναρξη της πρωινής βάρδιας έως τις 10.00 π.μ. ενώ ταυτόχρονα ζητούµε την παρέμβαση των συναρμοδίων Υπουργείων προς αντιμετώπιση των προβλημάτων.
Κατανοώντας τις ιδιαίτερες συνθήκες λογω της πανδημίας δηλώνουμε ότι τα δρομολόγια των γραμμών 32N και το υπηρεσιακό δρομολογιο του νοσοκομείου Παπανικολάου , θα εκτελεστούν κανονικά.
Σημειώνεται ότι μετά την κρατικοποίηση του Οργανισμού, οι εργαζόμενοι πληρώνονται με έναν από την Ενιαία Αρχή Πληρωμών.
Πρόθεση της κυβέρνησης, είναι να μειώσει το μισθολογικό κόστος του ΟΑΣΘ και να προσαρμόσει τις αποδοχές των εργαζομένων του, στο ύψος των αποδοχών του ΟΑΣΑ, κάτι που σημαίνει απώλειες της τάξης του 5% - 18% για κάθε εργαζόμενο του ΟΑΣΘ.
Ο ΟΑΣΘ απασχολεί 2.100 περίπου εργαζόμενους.
Ολόκληρη η ανακοίνωση των εργαζομένων (που δεν αναφέρεται όμως στα αιτήματά τους)
Εχει ξεχειλίσει το ποτήρι της υπομονής έναντι όλων αυτών που συμβαίνουν στην αστική συγκοινωνία της Θεσσαλονίκης, εις βάρος του επιβατικού κοινού και των εργαζοµένων σε αυτή !!!
Κάναμε υπομονή όλο το προηγούμενο διάστημα ευελπιστώντας πως κάτι θετικό θα προέκυπτε επιτέλους για την ανάταξη της πολύπαθους συγκοινωνίας της πόλης μας , κάτι που όλοι δηλώνουν ότι επιδιώκουν αλλά ουδείς μπορεί (;) να επιτύχει !
Γιατί άραγε; Πολλά τα αναπάντητα ερωτήματα !!
Πλήθος λεωφορείων του Ο.Α.Σ.Θ. - ίδιας ηλικίας με τα προσφάτως αποκτηθέντα µέσω leasing — βρίσκονται παροπλισμένα στα αμαξοστάσια του Ο.Α.Σ.Θ. για βλάβες κόστους ευτελών χρηματικών ποσών, ενώ ελλιπέστατη παραμένει η συντήρηση των ήδη κυκλοφορούντων λεωφορείων, έχοντας ως αποτέλεσµα την δημιουργία αντίξοων συνθηκών μετακίνησης όπως π.χ. έλλειψη θέρμανσης και εξαερισμού εντός των λεωφορείων!
Παράλληλα και ενώ το ενδιαφέρον των υπευθύνων μονοπωλεί η σύναψη νέων και η επέκταση υπαρχουσών συμφωνιών εκτέλεσης συγκοινωνιακού έργου από ιδιώτες, υπάρχει πλήρης αδιαφορία και απαξίωση στα συνεχή αιτήματα των εργαζομένων για την επίλυση χρόνιων προβλημάτων τους όπως η μή εφαρμογή όρων της ισχύουσας συλλογικής σύμβασης εργασίας, από τον Αύγουστο του 2019 καθώς και η κωλυσιεργία της διοίκησης του Ο.Α.Σ.Θ. για τη σύναψη νέας Σ.Σ.Ε. .
Ταυτοχρόνως και ενώ οι εργαζόμενοι στον Ο.Α.Σ.Θ. εν μέσω πανδημίας βρίσκονται στην πρώτη γραμμή με αίσθημα ευθύνης για το κοινωνικό έργο που παρέχουν στην κοινωνία της πόλης , η διοίκηση του Ο.Α.Σ.Θ., «αναγνωρίζοντας» τον ρόλο και τις προσπάθειες που καταβάλουν, τους «επιβραβεύει» με μονομερείς ενέργειες περικοπής θεσμικών και μισθολογικών παροχών !
Φτάνει πια !!!!!!!!!!
Απαντούμε άμεσα στην ανάλγητη και αδιάφορη στάση της διοίκησης του Ο.Α.Σ.Θ. απέναντι σε επιβατικό κοινό και εργαζομένους ξεκινώντας απεργιακές κινητοποιήσεις , αρχής γενομένης από την επόμενη Δευτέρα 28 Δεκεμβρίου με προειδοποιητική στάση εργασίας. από την έναρξη της πρωινής βάρδιας έως τις 10.00 π.μ. ενώ ταυτόχρονα ζητούµε την παρέμβαση των συναρμοδίων Υπουργείων προς αντιμετώπιση των προβλημάτων.
Κατανοώντας τις ιδιαίτερες συνθήκες λογω της πανδημίας δηλώνουμε ότι τα δρομολόγια των γραμμών 32N και το υπηρεσιακό δρομολογιο του νοσοκομείου Παπανικολάου , θα εκτελεστούν κανονικά.