ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΗ 1η :
Εκ παραδρομής στο Παράρτημα IV - Τεχνικές προδιαγραφές σημείο 1, στον σχετικό πίνακα αναφέρεται ότι οι θύρες των κανονικών λεωφορείων είναι 3 και των αρθρωτών λεωφορείων 4 αντίστοιχα, αντί του ορθού που είναι 2 ή 3 πόρτες/θήρες για τα κανονικά και 3 ή 4 πόρτες/θήρες για τα αρθρωτά. (σ.σ. προφανώς ο συντάκτης της διόρθωσης ήθελε να γράψει "θύρες", δηλαδή πόρτες και όχι "θήρες")
ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΗ 2η :
Στην ενότητα 2.2.5 αναφέρεται ως όρος: «…κατά την τελευταία τριετία είχαν αθροιστικά συνολικό κύκλο εργασιών, τουλάχιστον ίσο με το ένα δέκατο (1/10) της ενδεικτικής αξίας σύμβασης ως καθορίζεται ανωτέρω…».
Διόρθωση
Στην ενότητα 2.2.9.2 στο σημείο Β3 αναφέρεται : «Για την απόδειξη της οικονομικής και χρηματοοικονομικής επάρκειας της παραγράφου 2.2.5 προσκομίζονται οικονομικές καταστάσεις ή δηλώσεις φορολογίας εισοδήματος των ετών 2015, 2016, 2017, 2018 και 2019».
Διορθώνεται ως εξής : «Για την απόδειξη της οικονομικής και χρηματοοικονομικής επάρκειας της παραγράφου 2.2.5 προσκομίζονται οικονομικές καταστάσεις ή δηλώσεις φορολογίας εισοδήματος των ετών 2017, 2018 και 2019».
ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΗ 3η :
Στην ενότητα 2.2.9.2 σημείο Β4 (i) αναφέρεται: «Υπεύθυνη δήλωση νόμιμου εκπροσώπου, προσηκόντως υπογεγραμμένη και θεωρημένη από δικηγόρο ή αρμόδια αρχή, ότι κατά τη διάρκεια της τελευταίας τριετίας (από την ημερομηνία διεξαγωγής του παρόντος διαγωνισμού), να έχουν προμηθεύσει τουλάχιστον εκατό (100) λεωφορεία».
Διορθώνεται ως εξής: «Υπεύθυνη δήλωση νόμιμου εκπροσώπου, προσηκόντως υπογεγραμμένη και θεωρημένη από δικηγόρο ή αρμόδια αρχή, ότι κατά τη διάρκεια της τελευταίας τριετίας (από την ημερομηνία διεξαγωγής του παρόντος διαγωνισμού), να έχουν προμηθεύσει τουλάχιστον είκοσι (20) λεωφορεία».
Η ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ ΠΡΙΝ ΤΙΣ ΔΙΟΡΘΩΣΕΙΣ:
ΟΣΥ ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ 11/2020 ΜΙΣΘΩΣΗ 300 ΛΕΩΦΟΡΕΙΩΝ by sakisgeorgiadis on Scribd