H εταιρεία υποσχέθηκε τον Οκτώβριο του 2019 είπε ότι θα το βγάλει στην κυκλοφορία το καλοκαίρι του 2020 και τηρεί την υπόσχεσή της. Λίγο μετά την κυκλοφορία του στην αγορά, το νέο αρθρωτό λεωφορείο θα είναι ....
διαθέσιμο με νέες τεχνολογίες μπαταριών, συμπεριλαμβανομένων των μπαταριών ξηρού φορτίου (Solid-state batteries).
διαθέσιμο με νέες τεχνολογίες μπαταριών, συμπεριλαμβανομένων των μπαταριών ξηρού φορτίου (Solid-state batteries).
Το νέο eCitaro G θα κάνει την εμφάνισή του σε 12 ευρωπαϊκές πόλεις μέσα στο 2020, ενώ, σύμφωνα με τη Mercedes Benz, υπάρχει έντονη ζήτηση για τις μπαταρίες ξηρύ φορτίου, από περισσότερες από 60 εταιρείες επιβατικών μεταφορών. Η Mercedes-Benz αποκαλεί αυτήν την καινοτόμο τεχνολογία μπαταρίας, « ένα πρωτοποριακό επίτευγμα στην κατασκευή οχημάτων».
Πριν από δύο χρόνια, η Daimler Buses παρουσίασε το eCitaro, ένα πλήρως ηλεκτρικό διαξονικό αστικό λεωφορείο τακτικών γραμμών. Το eCitaro G είναι το πρώτο αρθρωτό αρθρωτό λεωφορείο, που φέρει το αστέρι της Mercedes το οποίο, ανάλογα με την έκδοση, μπορεί να μεταφέρει έως και 146 επιβάτες.
Το eCitaro G κυκλοφορεί με την παραλλαγή NMC των μπαταριών ιόντων λιθίου. Η Mercedes-Benz θα αυξήσει την απόδοση του eCitaro G φέτος, αλλάζοντας σε μια νέα γενιά μπαταριών NMC, αυξάνοντας την ικανότητα από 292 kWh σε 396 kWh.
Ταυτόχρονα, το eCitaro G ξεκινά ένα νέο κεφάλαιο με καινοτόμες μπαταρίες στερεάς κατάστασης για την αποθήκευση ενέργειας. Θα είναι προαιρετικά διαθέσιμες. Οι μπαταρίες οξειδίου χαρακτηρίζονται από υψηλή ενεργειακή πυκνότητα και ιδιαίτερα μεγάλη διάρκεια ζωής. Χημικά μιλώντας αυτές είναι μπαταρίες πολυμερούς λιθίου. Είναι γνωστές ως μπαταρίες στερεάς κατάστασης επειδή ο υγρός ηλεκτρολύτης είναι σε στερεή μορφή. Επίσης, δεν χρησιμοποιούνται πρώτες ύλες όπως κοβάλτιο, νικέλιο και μαγγάνιο για αυτόν τον τύπο μπαταρίας.
Εξοπλισμένο με επτά μπαταρίες, το eCitaro G επιτυγχάνει αξιοσημείωτη συνολική χωρητικότητα 441 kWh και, ως εκ τούτου, εγγυάται τυπικά εύρη των λειτουργιών αστικών λεωφορείων. Οι μπαταρίες είναι ιδανικές για γρήγορη φόρτιση, είτε κατά τη διάρκεια διαλειμμάτων μεταξύ διαδρομών, είτε στο αμαξοστάσιο.