Στο γενικό σχέδιο του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών για τη Θεσσαλονίκη, αναφέρθηκε κατά την παρουσίαση του FlyOver ο Κώστας Καραμανλής. Εκτός από το μεγάλο έργο της ανατολικής περιφερειακής, ο υπουργός στάθηκε ....
στην ολοκλήρωση του μετρό αλλά και την αναδιοργάνωση του ΟΑΣΘ.
Συγκεκριμένα, ο κ. Καραμανλής επισήμανε τις κινήσεις του ΟΑΣΘ για την αύξηση των λεωφορείων που κυκλοφορούν στην πόλη, λέγοντας πως ακόμα και για τις λύσεις υπάρχουν… γκρίνιες. «Μαγικές λύσεις δεν υπάρχουν. Χρησιμοποιήσαμε μια τροπολογία της προηγούμενης κυβέρνησης για τη σύμβαση με τα ΚΤΕΛ και θα χρησιμοποιήσουμε και το πρόγραμμα leasing. Δεν ανακαλύψαμε την πυρίτιδα, αυτό γίνεται σε όλες τις προηγμένες χώρες» είπε για τις προσπάθειες αύξησης των λεωφορείων, απαντώντας στις αντιδράσεις: «Γκρινιάζουμε για τα προβλήματα, γκρινιάζουμε και για τις λύσεις. Ο ΟΑΣΘ μας στοιχίζει 4 ευρώ το οχηματοχιλιόμετρο, οι ιδιώτες 1,43 ευρώ».
Στόχος του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών και του ΟΑΣΘ είναι το φθινόπωρο να κυκλοφορούν περίπου 500 λεωφορεία στους δρόμους, εκ των οποίων τα 100 θα εξασφαλίσει ο δήμος Θεσσαλονίκης και περίπου 180 θα υπάρχουν από το πρόγραμμα leasing. «Όταν παραλάβαμε το υπουργείο Μεταφορών και Υποδομών, είχαμε μόλις 214 λεωφορεία και καταφέραμε να κυκλοφορούν ξανά 350» σημείωσε ο κ. Καραμανλής, συμπληρώνοντας: «Γνωρίζω ότι οι Θεσσαλονικείς έχουν ταλαιπωρηθεί πολύ. Διαβεβαιώνω ότι ξεκινήσαμε την εκκαθάριση του Οργανισμού».
Σχετικά με το μέλλον του ΟΑΣΘ, αν παραμείνει κρατικός ή θα ιδιωτικοποιηθεί, θα αποφασιστεί στα τέλη του 2022, όταν λήξει η εκκαθάριση, σύμφωνα με τον υπουργό Μεταφορών και Υποδομών. «H προτεραιότητά μας είναι να αντιμετωπίσουμε τα προβλήματα που υπάρχουν τώρα και όχι τι θα γίνει σε τρία χρόνια» είπε αρχικά ο Κώστας Καραμανλής. «Στα τέλη του 2022, έχοντας ως βάση τον Κανονισμό 1370/2007, θα κάνουμε δημόσια διαβούλευση με τον ΟΣΕΘ και τον δήμο Θεσσαλονίκης, και θα αποφασίσουμε αν η η υπηρεσία που προσφέρουμε στους πολίτες είναι καλύτερη ως δημόσια ή ως ιδιωτική» τόνισε.
στην ολοκλήρωση του μετρό αλλά και την αναδιοργάνωση του ΟΑΣΘ.
Συγκεκριμένα, ο κ. Καραμανλής επισήμανε τις κινήσεις του ΟΑΣΘ για την αύξηση των λεωφορείων που κυκλοφορούν στην πόλη, λέγοντας πως ακόμα και για τις λύσεις υπάρχουν… γκρίνιες. «Μαγικές λύσεις δεν υπάρχουν. Χρησιμοποιήσαμε μια τροπολογία της προηγούμενης κυβέρνησης για τη σύμβαση με τα ΚΤΕΛ και θα χρησιμοποιήσουμε και το πρόγραμμα leasing. Δεν ανακαλύψαμε την πυρίτιδα, αυτό γίνεται σε όλες τις προηγμένες χώρες» είπε για τις προσπάθειες αύξησης των λεωφορείων, απαντώντας στις αντιδράσεις: «Γκρινιάζουμε για τα προβλήματα, γκρινιάζουμε και για τις λύσεις. Ο ΟΑΣΘ μας στοιχίζει 4 ευρώ το οχηματοχιλιόμετρο, οι ιδιώτες 1,43 ευρώ».
Στόχος του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών και του ΟΑΣΘ είναι το φθινόπωρο να κυκλοφορούν περίπου 500 λεωφορεία στους δρόμους, εκ των οποίων τα 100 θα εξασφαλίσει ο δήμος Θεσσαλονίκης και περίπου 180 θα υπάρχουν από το πρόγραμμα leasing. «Όταν παραλάβαμε το υπουργείο Μεταφορών και Υποδομών, είχαμε μόλις 214 λεωφορεία και καταφέραμε να κυκλοφορούν ξανά 350» σημείωσε ο κ. Καραμανλής, συμπληρώνοντας: «Γνωρίζω ότι οι Θεσσαλονικείς έχουν ταλαιπωρηθεί πολύ. Διαβεβαιώνω ότι ξεκινήσαμε την εκκαθάριση του Οργανισμού».
Σχετικά με το μέλλον του ΟΑΣΘ, αν παραμείνει κρατικός ή θα ιδιωτικοποιηθεί, θα αποφασιστεί στα τέλη του 2022, όταν λήξει η εκκαθάριση, σύμφωνα με τον υπουργό Μεταφορών και Υποδομών. «H προτεραιότητά μας είναι να αντιμετωπίσουμε τα προβλήματα που υπάρχουν τώρα και όχι τι θα γίνει σε τρία χρόνια» είπε αρχικά ο Κώστας Καραμανλής. «Στα τέλη του 2022, έχοντας ως βάση τον Κανονισμό 1370/2007, θα κάνουμε δημόσια διαβούλευση με τον ΟΣΕΘ και τον δήμο Θεσσαλονίκης, και θα αποφασίσουμε αν η η υπηρεσία που προσφέρουμε στους πολίτες είναι καλύτερη ως δημόσια ή ως ιδιωτική» τόνισε.