Τετάρτη 18 Δεκεμβρίου 2019

Μάρτιο ή Απρίλιο ο διαγωνισμός για την ανανέωση του στόλου ΟΑΣΑ και ΟΑΣΘ

Την πρόθεση της κυβέρνησης να προχωρήσει σε διαγωνισμό τον Μάρτιο-Απρίλιο του 2020 προκειμένου να υπάρξει ανανέωση του στόλου των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη ανακοίνωσε...
μέσω του ΘΕΜΑ 104,6 ο υφυπουργός Μεταφορών Γιάννης Κεφαλογιάννης.

 Την πρόθεση της κυβέρνησης να προχωρήσει σε διαγωνισμό τον Μάρτιο-Απρίλιο του 2020 προκειμένου να υπάρξει ανανέωση του στόλου των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη ανακοίνωσε μέσω του ΘΕΜΑ 104,6 ο υφυπουργός Μεταφορών Γιάννης Κεφαλογιάννης. «Ο διαγωνισμός θα τρέξει τότε, προκειμένου να υπάρξουν παραδόσεις έναν χρόνο μετά, το α΄εξάμηνο του 2021» συμπλήρωσε ο κ. Κεφαλογιάννης.

Όσον αφορά το Μετρό, με αφορμή την αιφνιδιαστική στάση εργασίας που προκάλεσε μεγάλη ταλαιπωρία για τους Αθηναίους την Τρίτη, είπε ότι «υπάρχει απόφαση να στελεχωθούν 20 εκδοτήρια καθώς σήμερα από τους 62 σταθμούς μόνο 21 έχουν εκδοτήρια με αποτέλεσμα να ταλαιπωρείται ο κόσμος». Όπως είπε ο υφυπουργός Μεταφορών «από σήμερα θα ξεκινήσουν οι τοποθετήσεις ώστε μέχρι τις αρχές της επόμενης εβδομάδας να στελεχωθούν τα εκδοτήρια σε κεντρικούς σταθμούς με στόχο να φτάσουμε τα 40 στις αρχές του χρόνου». Ερωτηθείς για το αν τα εκδοτήρια θα λειτουργούν 18 ή λιγότερες ώρες ο κ. Κεφαλογιάννης απάντησε ότι «η οδηγία που έχουμε δώσει στη διοίκηση της ΣΤΑΣΥ είναι το κοινό να εξυπηρετείται όσο το δυνατόν καλύτερα, να μην πάμε, δηλαδή, σε λογική μόνο πρωινής βάρδιας».

 Ο υφυπουργός Μεταφορών έκανε λόγο για «κενά σε κρίσιμες ειδικότητες όπως οδηγοί και τεχνίτες καθώς τα τελευταία χρόνια με αποφάσεις διοικητικών συμβουλίων ή διευθύνοντων συμβούλων μετακινήθηκαν υπάλληλοι σε γραφεία» υπογραμμίζοντας ότι «πρώην εκδότες είναι αυτοί που κατά βάση επιστρέφουν στις θέσεις τους».

 Μιλώντας για την πρωτοβουλία που αναλαμβάνει η κυβέρνηση για προσωπικό ασφαλείας ο κ. Κεφαλογιάννης είπε ότι «ήταν ξεκάθαρο από πλευράς υπουργείου και από τον πρωθυπουργό ότι υπάρχει πολιτική βούληση να προχωρήσουμε. Προσωπικά δεν θα υπολογίσω κανένα πολιτικό κόστος για μια απόφαση που θα λειτουργήσει στην αποτροπή τέτοιων καταστάσεων». Ειδικά για τα λεωφορεία είπε ότι «Μία από τις βασικές αποφάσεις που είχαμε πάρει είναι ότι μία σειρά από οδηγούς οι οποίοι ήταν αποσπασμένοι σε πολιτικά γραφεία βουλευτών ή κομμάτων, οι οποίοι δεν εξελέγησαν στο ελληνικό κοινοβούλιο κι ανέφερα μαζί το παράδειγμα της Χρυσής Αυγής, στην ουσία λήφθηκε η απόφαση να γυρίσουν πίσω.

Σκεφτείτε από τους 3.000 οδηγούς οι 400 είναι εκτός με αναρρωτικές άδειες και όλοι αυτοί θα περάσουν από δευτεροβάθμια επιτροπή για να δούμε αν όντως αντιμετωπίζουν σοβαρό πρόβλημα ή αποτελεί πρόσχημα για μετακίνησή τους σε θέσεις γραφείων. Πρέπει να πάμε σε δύο κατευθύνσεις και να κυνηγήσουμε αν πράγματι αυτοί οι οδηγοί αντιμετωπίζουν τέτοιο πρόβλημα, δεν θα πιεστεί κανείς να πάει να πιάσει το τιμόνι, αλλά αν υπάρχει κάποιος άλλος λόγος, βεβαίως θα επιστρέψει πίσω, καταλαβαίνω ότι αυτό θα έχει κάποιο κόστος , ενδεχομένως θα ταράξει κάποιους οι οποίοι είχαν βολευτεί όλους αυτούς τους μήνες, αλλά σας λέω, υπάρχει πολιτική βούληση για να προχωρήσουμε ».

sakisgeorgiadis