Συνεπώς, κατέστησαν αναγκαίες, παρεμβάσεις για τη διευκόλυνση των μετακινήσεων των πολιτών.
Ο σταθμός μετεπιβίβασης ΝΕΑ ΕΛΒΕΤΙΑ στην Ανατολική Θεσσαλονίκη, στις 10/11/2025
Η διαδρομή που θα ακολουθούν τα λεωφορεία της Μ1 είναι η εξής:
Μετάβαση: Σταθμός Μετεπιβίβασης Ν. Ελβετίας, Μιχ. Ψελλού, δεξιόστροφος ελιγμός στην παράπλευρη Ε.Ο. Θεσσαλονίκης- Ν. Μουδανίων, Λεωφ. Κωνσταντίνου Καραμανλή, Εγνατία, Μοναστηρίου, Νέος Σιδηροδρομικός Σταθμός.
Έτσι, ο Οργανισμός Συγκοινωνιακού Έργου Θεσσαλονίκης (ΟΣΕΘ), πρόσθεσε στο σύστημα μέσων μαζικής μεταφοράς της πόλης, δύο νέες γραμμές, που εκτελούνται με αστικά λεωφορεία:
-τη γραμμή Μ1 (αναγράφεται στην τηλεματική ως 01Μ), που θα εκτελείται με 17 αρθρωτά λεωφορεία του ΟΑΣΘ, με σκοπό να υποκαταστήσει εν μέρει το Μετρό και
-τη γραμμή 58Μ, που θα εκτελείται με 4 δωδεκάμετρα λεωφορεία, από τα ΚΤΕΛ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ και ΣΕΡΡΩΝ, με σκοπό να διευκολύνει τη μετάβαση των κατοίκων του Πανοράματος στο σταθμό μετεπιβίβασης Ν.Ελβετία.
Η διαδρομή που θα ακολουθούν τα λεωφορεία της Μ1 είναι η εξής:
Μετάβαση: Σταθμός Μετεπιβίβασης Ν. Ελβετίας, Μιχ. Ψελλού, δεξιόστροφος ελιγμός στην παράπλευρη Ε.Ο. Θεσσαλονίκης- Ν. Μουδανίων, Λεωφ. Κωνσταντίνου Καραμανλή, Εγνατία, Μοναστηρίου, Νέος Σιδηροδρομικός Σταθμός.
Επιστροφή: Νέος Σιδηροδρομικός Σταθμός, Μοναστηρίου, Εγνατία, Λεωφ. Κωνσταντίνου Καραμανλή, αριστερόστροφος ελιγμός στην οδό Μιχ. Ψελλού, Σταθμός Μετεπιβίβασης Ν. Ελβετίας.
Η διαδρομή που θα ακολουθούν τα λεωφορεία της 58Μ είναι η εξής:

