ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ / Θεσσαλονίκη, 8 Ιουλίου 2025
Πέτρος Παππάς: «Φανάρια που δε λειτουργούν στην Ψελλού - Μέχρι πότε θα εμπαίζονται οι κάτοικοι;»
Η κατάσταση στην νότια διασταύρωση της οδού Μιχαήλ Ψελλού με τις οδούς Ν. Μουδανιών, Υψηλάντου και Κ. Καραμανλή, στον τερματικό σταθμό «Νέα Ελβετία» του Μετρό Θεσσαλονίκης, παραμένει επικίνδυνη και ανεπίτρεπτη, καθώς αν και έχουν τοποθετηθεί φωτεινοί σηματοδότες, παραμένουν εκτός λειτουργίας, εκθέτοντας καθημερινά σε κίνδυνο χιλιάδες πολίτες, παρά τις επανειλημμένες δεσμεύσεις για ολοκλήρωση των φωτεινών σηματοδοτών. Την ίδια ώρα, τα φανάρια στη βόρεια διασταύρωση της Ψελλού με την οδό Αλλατίνη έχουν τεθεί σε λειτουργία, γεγονός που καταδεικνύει την ασυνέπεια και την καθυστέρηση.
Η Ψελλού συνδέει βόρεια και νότια είσοδο της πόλης προς τον σταθμό του Μετρό και αποτελεί βασικό κόμβο μετακίνησης, τόσο για Ι.Χ. όσο και για τις λεωφορειακές γραμμές που πλέον τερματίζουν στη «Νέα Ελβετία». Παρ' όλα αυτά, δεν έχει ενεργοποιηθεί ακόμη το σύστημα φωτεινής σηματοδότησης, με αποτέλεσμα αυξημένο κυκλοφοριακό χάος και διαρκή κίνδυνο για τους πεζούς. Η διασταύρωση, που εξυπηρετεί αυξημένη κυκλοφορία οχημάτων και συνεχόμενη διέλευση πεζών, μεταξύ των οποίων ηλικιωμένοι, μαθητές, γονείς με παιδιά, ΑμεΑ, δεν διαθέτει καμία απολύτως ρύθμιση κυκλοφορίας, με αποτέλεσμα να αποτελεί διαρκή παγίδα για τροχαία ατυχήματα.
Ο Βουλευτής του ΠΑΣΟΚ – Κινήματος Αλλαγής και τομεαρχής ΆμεΑ και Ευάλωτων Κοινωνικών Ομάδων, Πέτρος Παππάς, δήλωσε: «Είναι τραγικό να υπάρχουν εγκατεστημένοι σηματοδότες και να μην λειτουργούν. Πόσοι ακόμη πρέπει να κινδυνεύσουν ή να τραυματιστούν για να ενεργοποιηθεί ένας μηχανισμός που έπρεπε ήδη να λειτουργεί; Η ασφάλεια των πολιτών δεν μπορεί να εξαρτάται από την αδράνεια και την αλληλομετάθεση ευθυνών.»
Ο Πέτρος Παππάς ζητά από τους αρμόδιους φορείς να ενεργοποιήσουν άμεσα τα φανάρια, να εξασφαλιστεί η ασφαλής και απρόσκοπτη πρόσβαση στον σταθμό του Μετρό και να σταματήσει επιτέλους ο εμπαιγμός των κατοίκων της περιοχής. «Οι κάτοικοι της Θεσσαλονίκης δεν πρέπει να πληρώνουν με την καθημερινότητά τους την αδιαφορία των υπεύθυνων. Η λειτουργία του Μετρό πρέπει να συνοδεύεται από τις απαραίτητες υποδομές. Δεν αρκεί να κόβουμε κορδέλες – χρειάζεται να προστατεύουμε ζωές», καταλήγει ο Βουλευτής.