Τετάρτη 4 Ιουνίου 2025

Πώς θα αποζημιώνονται οι επιβάτες του Μετρό, σε περίπτωση που τους "τρώει" τα λεφτά το μηχάνημα

 Η αγορά εισιτηρίου του Μετρό Θεσσαλονίκης με κάρτα (χρεωστική / πιστωτική) είναι προ των πυλών και ο Οργανισμός Συγκοινωνιακού Έργου Θεσσαλονίκης (ΟΣΕΘ), στον οποίο....

καταλήγουν τα χρήματα των επιβατών, ενέκρινε πίστωση 20.000 ευρώ, για τις περιπτώσεις "προβληματικού κομίστρου"

Για την αποζημίωση των επιβατών δηλαδή, σε περίπτωση που τα μηχανάκια του Μετρό "τρώνε" τα λεφτά του επιβάτη, όταν η τράπεζα αφαιρέσει από το λογαριασμό το 0,60 του απλού εισιτηρίου ή τα 16 ευρώ της μηνιαίας κάρτας, αλλά -για τεχνικούς λόγους- δεν πέσει το εισιτήριο στη σχισμή του εκδοτικού ή δεν φορτίσει η κάρτα πολλαπλών διαδρομών.

Επειδή ...γίνονται κι αυτά, ο ΟΣΕΘ , προκειμένου να προλάβει την δικαιολογημένη γκρίνια του επιβάτη, που πληρώνει αλλά εισιτήριο δεν παίρνει, συστηματοποιεί τη διαδικασία αποζημίωσης και αφήνει 20 χιλιάρικα στην άκρη, για τέτοιες περιπτώσεις.

Μηχανήματα είναι, χαλάνε και ο φορέας ....μαγειρεύει πριν πεινάσει.

Η απόφαση:




Να τι γίνεται όταν το μηχάνημα "τρώει" 5 ευρώ...

sakisgeorgiadis