Στην Ερμού θα τερματίζει πλέον το 57, από την 1η Ιουνίου 2025
Με απόφαση του ΟΣΕΘ, μετά από διαβούλευση με τον Δήμαρχο Πυλαίας-Χορτιάτη, Ιγνάτιο Καϊτεζίδη, τροποποιείται η γραμμή 57.Αναλυτικά η απόφαση προβλέπει:
Δείτε και: Επιστρέφει στη Βενιζέλου η γραμμή 58 "ΔΙΑΣΤ.ΧΟΡΤΙΑΤΗ-Ν.ΕΛΒΕΤΙΑ / ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ"
1. την τροποποίηση λειτουργίας της λεωφορειακής γραμμής Νο 57 «Διασταύρωση Χορτιάτη- Ασβεστοχώρι-Ν.Σ.Σ.»
2. την τροποποίηση της διαδρομής της λεωφορειακής γραμμής Νο 57 όλες τις ημέρες του έτους
3. τη μετονομασία της λεωφορειακής γραμμής Νο 57 «Διασταύρωση Χορτιάτη-Ασβεστοχώρι-Ερμού»
4. η λεωφορειακή γραμμή Νο 57 κατά τη μετάβασή της από τον τερματικό σταθμό Χορτιάτη προς την οδό Ερμού θα ακολουθεί την υφιστάμενη διαδρομή της λεωφορειακής γραμμής Νο 57 μέχρι την οδό Λαγκαδά κι έπειτα θα ακολουθεί τη διαδρομή: Λαγκαδά-αριστερόστροφος ελιγμός στην οδό Εγνατία-Ίωνος Δραγούμη-Ερμού
5. η λεωφορειακή γραμμή Νο 57 κατά την επιστροφή της από την οδό Ερμού προς τον τερματικό σταθμό Χορτιάτη θα ακολουθεί τη διαδρομή : Βενιζέλου-Εγνατία-Λαγκαδά-υφιστάμενη διαδρομή Νο 57
6. την ένταξη των στάσεων «Κολόμβου» (ivr:1307), «Αντιγονιδών» (ivr: 1459), «Ίωνος Δραγούμη» (ivr: 1037), «Τ.Σ. Ερμού» (ivr: 1344) στη μετάβαση της λεωφορειακής γραμμής Νο 57
7. την ένταξη των στάσεων «Τ.Σ. Ερμού» (ivr: 1344), «Αντιγονιδών» (ivr: 1024), «Κολόμβου» (ivr: 1306) «στην επιστροφή της λεωφορειακής γραμμής Νο 57
8. την κατάργηση των στάσεων «Πλατεία Δημοκρατίας» (ivr: 1472), «Νέος Σιδηροδρομικός Σταθμός» (ivr: 1477), «Αγίων Πάντων» (ivr: 1456) στη μετάβαση της λεωφορειακής γραμμής Νο 57
9. την κατάργηση των στάσεων «Νέος Σιδηροδρομικός Σταθμός» (ivr: 1446), «Μιχαήλ Καλού» (ivr: 1313), «Ζωγράφου» (ivr: 1471) στην επιστροφή της λεωφορειακής γραμμής Νο 57
10. η υπόψη τροποποίηση από την έναρξη λειτουργίας της τελεί υπό διαδικασία ελέγχου και οριστικών προσαρμογών – βελτιώσεων
11. την ισχύ της παρούσας από την Κυριακή 01.06.2025.
𝚮 𝛆𝛏𝛖𝛑𝛈𝛒έ𝛕𝛈𝛔𝛈 𝛕𝛚𝛎 𝛑𝛐𝛌𝛊𝛕ώ𝛎 𝛂𝛑ό 𝛕𝛊ς 𝛔𝛖𝛄𝛋𝛐𝛊𝛎𝛚𝛎ί𝛆ς 𝛑𝛒𝛐𝛕𝛆𝛒𝛂𝛊ό𝛕𝛈𝛕𝛂 𝛕𝛐𝛖 𝚫ή𝛍𝛐𝛖 𝛋𝛂𝛊 𝛕𝛐𝛖 𝚶𝚺𝚬𝚯. 𝚬𝛎 𝛍έ𝛒𝛆𝛊 𝛔𝛖𝛍𝛗𝛚𝛎ί𝛂 𝛄𝛊𝛂 𝛕𝛊ς 𝛔𝛖𝛄𝛋𝛐𝛊𝛎𝛚𝛎ί𝛆ς, 𝛔𝛖𝛎𝛆𝛘ί𝛇𝛐𝛖𝛍𝛆 𝛕𝛈 𝛅𝛊𝛂𝛑𝛒𝛂𝛄𝛍ά𝛕𝛆𝛖𝛔𝛈.
𝚱𝛂𝛉𝛐𝛒𝛊𝛔𝛕𝛊𝛋ή 𝛈 𝛔𝛖𝛍𝛃𝛐𝛌ή 𝛕𝛐𝛖 𝛖𝛗𝛖𝛑𝛐𝛖𝛒𝛄𝛐ύ 𝚬𝛔𝛚𝛕𝛆𝛒𝛊𝛋ώ𝛎, (𝚳𝛂𝛋𝛆𝛅𝛐𝛎ί𝛂ς-𝚯𝛒ά𝛋𝛈ς) 𝚱𝛚𝛎𝛔𝛕𝛂𝛎𝛕ί𝛎𝛐𝛖 𝚪𝛋𝛊𝛐𝛖𝛌έ𝛋𝛂.
Εντός του Μαΐου η επαναφορά των δρομολογίων 57 και 58 στον σχεδιασμό που ίσχυε πριν τη λειτουργία του μετρό, συμφωνία και για τη γραμμή 11Τ, διαπραγμάτευση για τη γραμμή 11
«Δώσαμε τα χέρια» και συμφωνήσαμε στα περισσότερα σημεία της ομόφωνης απόφασης του Δημοτικού μας Συμβουλίου με τον Διευθύνοντα Σύμβουλο του ΟΣΕΘ Γιάννη Τόσκα, σε σύσκεψη που έλαβε χώρα στο ΥΜΑΘ υπό την Προεδρία του Υφυπουργού Εσωτερικών (Μακεδονίας – Θράκης) Κωνσταντίνου Γκιουλέκα.