Με τα 164 που είναι στο δρόμο για τη Θεσσαλονίκη και θα είναι πολύ νεώτερα των υπαρχόντων και τα 110 Yutong, ο ΟΑΣΘ πλέον έχει επάρκεια άριστων λεωφορείων, μετά από 15 χρόνια.
Σειρά έχει το περιαστικό έργο, το οποίο θα ανατεθεί μετά από διεθνή διαγωνισμό του ΟΣΕΘ, σε λίγους μήνες, οπότε ο ανάδοχος θα φέρει 250 περίπου καινούρια θερμικά κι έτσι το 2025 η Θεσσαλονίκη θα έχει επιτέλους, υπερπλήρη καινούριο στόλο, πάνω από 550 λεωφορείων. Σε συνδυασμό με τη λειτουργία του Μετρό, μιλάμε για μια ΝΕΑ ΕΠΟΧΗ, για επανάσταση στις συγκοινωνίες.
Απομένει, να τελειώσει η μόδα των βανδαλισμών και των "τζαμπατζήδων", αν θέλουν οι πολίτες να έχουν άριστη συγκοινωνία. Αν δεν θέλουν, ΔΕΝ ΘΑ ΕΧΟΥΝ!
Οι φορείς και οι "αρμόδιοι" έκαναν Ο,ΤΙ έπρεπε να κάνουν. Καιρός να δείξουν και οι πολίτες ότι ήρθε η ώρα να γυρίσουμε σελίδα και να έχουμε αξιοπρεπείς συγκοινωνίες. Πλέον, ΤΑ ΠΑΝΤΑ εξαρτώνται από τους χρήστες των ΜΜΜ. Αυτοί θα καθορίσουν το μέλλον κι όχι οι "αρμόδιοι". Οι αρμόδιοι μας τελείωσαν, η μπάλα είναι στα χέρια των επιβατών. Αν συνεχίσουν να σπάνε λεωφορεία, να σημαδεύουν με το κινητό τους οδηγούς μπας και ξύσουν το αυτί τους κι αν συνεχίσουν να είναι έτοιμοι για μπουνίδια κάθε λεπτό, προφανώς ΔΕΝ θα έχουμε καλή συγκοινωνία.
Αυτά έχει η δημοκρατία: οι αρμόδιοι πρέπει να κάνουν σωστά τη δουλειά τους και οι πολίτες να σέβονται τη δημόσια περιουσία, τα δημόσια αγαθά και τον δημόσιο χώρο. Μέχρι στιγμής, δεν κάνουν τίποτε από όλα αυτά.
Οπως λέει κι ο οδηγός Μάνος Κατσικάς, "οι επιβάτες έχουν διδακτορικό στην κριτική, αλλά είναι αναλφάβητοι στην αυτοκριτική".