Δευτέρα 8 Απριλίου 2024

"Παγώνει" η έξωση του ΟΑΣΘ από τα Γραφεία και τα Αμαξοστάσια, μέχρι 23-9-2024

 Αίτηση για έκδοση προσωρινής διαταγής κατά της εκτελεστότητας της απόφασης που... επιτρέπει την έξωση του ΟΑΣΘ από τα ακίνητα, ιδιοκτησίας του συνεταιρισμού «Ηρακλής», κατέθεσε ο Οργανισμός.

Η απόφαση για έξωση είχε ληφθεί τον περασμένο Νοέμβριο καθώς ο ΟΑΣΘ έχει να πληρώσει ενοίκια για περίπου δέκα χρόνια. Η απόφαση ήταν άμεσα εκτελεστή, ωστόσο, η διοίκηση του «Ηρακλή» δεν την είχε ενεργοποιήσει. Προχθές, όμως, απέστειλε εξώδικη δήλωση προς τον ΟΑΣΘ ενημερώνοντας, μεταξύ άλλων και για την πρόθεσή της να προχωρήσει τις διαδικασίες έξωσης από τα ακίνητα ιδιοκτησίας της (αμαξοστάσιο Σταυρούπολης, 50% αμαξοστασίου Φοίνικα, εξαώροφη οικοδομή επί της Παπαναστασίου).


Η αίτηση του ΟΑΣΘ για έκδοση προσωρινής διαταγής συζητήθηκε σήμερα στο Πρωτοδικείο Θεσσαλονίκης και έγινε δεκτή. Στη συνέχεια το δικαστήριο καλείται να εξετάσει το δεύτερο αίτημα του Οργανισμού για έκδοση ασφαλιστικών μέτρων περί μη εφαρμογής της απόφασης για έξωση, έως ότου εκδικαστεί η έφεση κατά της ίδιας απόφασης την οποία έχει καταθέσει ο ΟΑΣΘ. Η συζήτηση της έφεσης έχει προσδιοριστεί για τις 23 Σεπτεμβρίου 2024.

Σύμφωνα με αρμόδια πηγή του Οργανισμού ο ΟΑΣΘ αποφάσισε να προχωρήσει στην άσκηση αυτών των ένδικων μέσων προκειμένου να προχωρήσει απερίσπαστος στην υλοποίηση των άμεσων σχεδίων του, με πρώτο, την ολοκλήρωση των εργασιών κατασκευής των εγκαταστάσεων φόρτισης των 110 ηλεκτρικών λεωφορείων. Σύμφωνα με πληροφορίες ο «Ηρακλής» έχει καταθέσει ασφαλιστικά μέτρα ζητώντας να σταματήσουν οι εργασίες για την τοποθέτηση φορτιστών οι οποίες γίνονται στο αμαξοστάσιο της Σταυρούπολης το οποίο ανήκει στην ιδιοκτησία του.

Η εκδίκασή τους ορίστηκε για την προσεχή Δευτέρα.

Όπως έγραψε προχθές το makthes.gr ο ΟΑΣΘ προχωρά σε μία προσωρινή εγκατάσταση δύο εκ των 55 φορτιστών στο αμαξοστάσιο της Σταυρούπολης, έως ότου ολοκληρωθούν τις επόμενες εβδομάδες οι εργασίες εγκατάστασης του συνόλου των φορτιστών στο διπλανό οικόπεδο το οποίο ανήκει σε άλλον ιδιοκτήτη.

Η προσωρινή τοποθέτηση των δύο φορτιστών εντός του αμαξοστασίου είναι απαραίτητη, σύμφωνα με τον ΟΑΣΘ, προκειμένου να μπορούν να φορτίσουν έξι από τα 110 οχήματα για να ξεκινήσουν την επόμενη εβδομάδα τα δοκιμαστικά δρομολόγια, για απόσταση πέντε χιλιάδων χιλιομέτρων.

Η επιτυχής ολοκλήρωση των δοκιμαστικών δρομολογίων είναι απαραίτητη προκειμένου στη συνέχεια, τα 110 ηλεκτρικά λεωφορεία να περιέλθουν στο ελληνικό δημόσιο.

Σύμφωνα με την ΟΑΣΘ, εάν δεν ολοκληρωθεί αυτή η διαδικασία μέσα στον προβλεπόμενο χρόνο υπάρχει κίνδυνος οι μπαταρίες των οχημάτων να αχρηστευτούν, με συνέπεια αυτά να επιστραφούν στον προμηθευτή τους.

sakisgeorgiadis