Τα 250 Yutong θα παραμείνουν στα λιμάνια μέχρι τον εκτελωνισμό τους και στη συνέχεια θα μεταφερθούν στα αμαξοστάσια και θα παραμείνουν μέχρι να ολοκληρωθούν οι υποδομές φόρτισης.
Η επόμενη παρτίδα του διαγωνισμού του 2021, θα είναι τα 100 αρθρωτά (18μετρα) λεωφορεία της IVECO, συμπιεσμένου φυσικού αερίου (CNG), από το τμήμα 3 του διαγωνισμού και στο τέλος θα έρθουν τα 200 απλά (12μετρα) CNG από την Industria Italiana Autobus - Karsan.
Συνολικά:
Από τα 770 λεωφορεία που ζητούσε η προκήρυξη:
-220 ακυρώθηκαν (120 υβριδικά για τα οποία δεν υποβλήθηκε προφορά και 100 ηλεκτρικά BYD η προσφορά της οποίας απορρίφθηκε.
-250 ηλεκτρικά ήρθαν
-300 συμπιεσμένου φυσικού αερίου (CNG) από την Iveco και την ITA , αναμένονται.