Ο ΟΑΣΘ προετοιμάζεται εντατικά για την εγκατάσταση των υποδομών φόρτισης των 110 ηλεκτρικώνYutong , που θα παραλάβει τον Μάρτιο του 2024.
Ο διαγωνισμός για τη διαμόρφωση των εγκαταστάσεων, που "τρέχει" η Αναπτυξιακή ν.Θεσσαλονίκης", ανέδειξε ανάδοχο τεχνική εταιρεία της Θεσσαλονίκης, η "ΣΑΜΑΡΑΣ και συνεργάτες" τρέχει τις αδειοδοτήσεις , ο ΟΑΣΘ ανανέωσε το μισθωτήριο συμβόλαιο του Αμαξοστασίου Σταυρούπολης με την οικογένεια Τσουρέκα, αλλά και πάλι έχει πρόβλημα χώρου.
Οπότε, φρονίμως ποιών, μίσθωσε έκταση 8,5 στρεμμάτων, επί της παλαιάς συμμαχικής οδού Θεσσαλονίκης - Ωραιοκάστρου στην οποία θα μεταφέρει "κουφάρια" και άλλα μη λειτουργικά λεωφορεία, ώστε να αδειάσει το "αγρόκτημα Τσουρέκα", επί του οποίου θα εγκατασταθούν οι υποδομές φόρτισης.
Το 2024, είναι ...αγώνας δρόμου για τον ΟΑΣΘ και τον Κώστα Ταγγίρη, που δήλωσε:
«Το 2024 αρχίζει ευοίωνα για τον ΟΑΣΘ και για τις συγκοινωνίες της Θεσσαλονίκης. Η ηγεσία του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, ο Υπουργός Χρήστος Σταϊκούρας και η Υφυπουργός Χριστίνα Αλεξοπούλου, παρά το ότι ο Οργανισμός βρίσκεται σε καθεστώς εκκαθάρισης, βρήκαν λύσεις και ‘‘άναψαν’’ το πράσινο φως, για να προχωρήσουμε σε προσλήψεις, έπειτα από 12 χρόνια, οι οποίες θα μας βοηθήσουν στην ενίσχυση και βελτίωση του μεταφορικού έργου.