Βάσει των οικονομικών αποτελεσμάτων που έχουν ανακοινωθεί από τις δύο εταιρείες για το 2022, προκύπτει ότι συνδυαστικά οι ευρωπαϊκές χρηματοδοτήσεις ανέρχονται ξεπερνούν το 1 δισ. Ευρώ.
Η μερίδα του λέοντος προέρχεται από το CEF, το ΕΣΠΑ και το Ταμείο Ανάκαμψης.
Όσον αφορά τον ΟΣΕ η ευρωπαϊκή ένωση καλύπτει έως και 630 εκατ. Ευρώ για τις εξής κατηγορίες έργων:
1. Έργα υποδομής και επιδομής: Η συνολική τους αξία ανέρχεται στα 310 εκατ. Ευρώ και τα σημαντικότερα εξ αυτών είναι η αναβάθμιση στο τμήμα Σκα-Οινόη και Καστανούσα-Στρυμώνας, ο Προαστιακός Δυτικής Αττικής, καθώς και το ΣΔΙΤ για την ανάταξη του δικτύου της Βορείου Ελλάδος.
2. Έργα Ηλεκτροκίνησης και τηλεπικοινωνιών: 150 εκατ. Ευρώ. Σε αυτή την κατηγορία εντάσσονται μεταξύ άλλων τα έργα για την αναβάθμιση των συστημάτων επικοινωνίας (GSMR), τα συστήματα σηματοδότησης και σηματοδότησης (ETCS), καθώς και η εγκατάσταση ηλεκτροκίνησης.
3. Η τελευταία κατηγορία έργων αφορά την ψηφιακή αναβάθμιση και η χρηματοδότηση από την ΕΕ ανέρχεται έως και τα 170 εκατ. Ευρώ. Τα πιο σημαντικά έργα είναι τα «έξυπνα» εισιτήρια και η εγκατάσταση WiFi, καθώς και η αναβάθμιση του εκπαιδευτικού Κέντρου του ΟΣΕ.
διαβάστε ολόκληρο το άρθρο στο mononews.gr