Τα επόμενα βήματα για το στήσιμο της ομάδας, είναι η επιλογή των δύο γενικών γραμματέων, που σηκώνουν το βάρος της γραφειοκρατίας.
Στα προϋπάρχουν σχήμα, ΓΓ Μεταφορών ήταν ο Γιάννης Ξιφαράς, που σήκωσε μεγάλο βάρος , καθώς του έλαχε να τρέξει τον εξαιρετικά δύσκολο διαγωνισμό για την αγορά 770 νέων λεωφορείων για τον ΟΑΣΑ και τον ΟΑΣΘ, διαγωνισμός, που και καθυστέρησε και ακυρώθηκε σε ένα σημαντικό μέρος. Νέος στην ηλικία, έμπλεξε και με τους συνδικαλιστές και με μόνες πλάτες αυτές του Προέδρου του Τ.Ε.Ε. κ.Στασινού, δυσκολεύθηκε να τιθασεύει τις απαιτήσεις τους.
Στις υποδομές, έτρεξε τα θέματα η κ. Μαρία - Ελλη Γεράρδη και η παραμονή της θα κριθεί σε μεγάλο βαθμό από τις διαθέσεις του Υφυπουργού Υποδομών, Νίκου Ταχιάου, που είναι ένας ιδιαίτερα απαιτητικός άνθρωπος των έργων.
Δεδομένης της απειρίας της νέας Υφυπουργού Μεταφορών, ο ρόλος του νέου Γ.Γ. θα είναι ιδιαίτερα αναβαθμισμένος, καθώς ουσιαστικά θα τρέχει την καθημερινότητα , σε θέματα που καίνε και έχουν σχέση με τον ΟΣΕ , τη Hellenic train, τα ΚΤΕΛ, τον ΟΑΣΑ και τον ΟΑΣΘ.
Θα δούμε λοιπόν, αν ο νέος Υπουργός σε συνεργασία προφανώς με το Μαξίμου , κρατήσει και τους δύο ή κάποιον από τους δύο στις Γραμματείες. Είθισται , οι Υπουργοί να τοποθετούν νέους στη θέση, πλην ελαχίστων εξαιρέσεων, όπου τις Γραμματείες κρατούσαν άνθρωποι αυξημένης αποτελεσματικότητας.
Τις επόμενες ημέρες λοιπόν θα γνωρίζουμε αν θα παραμείνει ο κ.Ξιφαράς ή θα έχουμε νέο πρόσωπο στο Υπουργείο...