Τετάρτη 17 Μαΐου 2023

Προχωρά ο διαγωνισμός για τον άξονα Θεσσαλονίκη-Εδεσσα, έργο 450 εκ.ευρώ

Στην κυρίως φάση του διαγωνισμού για την κατασκευή ενός μεγάλου οδικού έργου, μέσω ΣΔΙΤ, αξίας περίπου ....445 εκατ. ευρώ, στη Βόρεια Ελλάδα προχωρούν όλοι οι ισχυροί όμιλοι – διεκδικητές.

Ειδικότερα, η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, η κοινοπραξία ΑΚΤΩΡ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΕΙΣ – ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ, η ΑΒΑΞ και η INTRAKAT «περνούν» στη Β’ φάση του διαγωνισμού, με τη διαδικασία του Ανταγωνιστικού Διαλόγου, για την επιλογή Ιδιωτικού Φορέα Σύμπραξης για το έργο «Μελέτη, Κατασκευή, Χρηματοδότηση της Αναβάθμισης του οδικού άξονα ΕΟ2 (Μαυροβούνι – Έδεσσα, Παράκαμψη Γιαννιτσών, Παράκαμψη Χαλκηδόνας) και λειτουργία/ συντήρηση του τμήματος γέφυρας Αξιού ποταμού – Έδεσσας με Σ.Δ.Ι.Τ.». 

Η διάρκεια της σύμπραξης θα ανέρχεται κατά μέγιστο σε τριάντα (30) έτη (3 έτη κατασκευαστική περίοδος και 27 έτη συντήρησης και λειτουργίας). Η διάρκεια της σύμπραξης θα οριστικοποιηθεί κατά το Στάδιο Β.Ι (διάλογος) της διαδικασίας ανάθεσης.




Συνοπτικά ο ιδιώτης φορέας θα αναλάβει: 

Α) Τη μελέτη, κατασκευή, χρηματοδότηση των τμημάτων: — Μαυροβούνι – Έδεσσα (συμπεριλαμβανομένης της σύνδεσης του τμήματος με τον ισόπεδο κόμβο της περιφερειακής — οδού Έδεσσας), Α/Κ Μαυροβουνίου Α/Κ Ριζαρίου 9,423 χλμ. — Παράκαμψη Γιαννιτσών Α/Κ Γιαννιτσών , Α/Κ Παραλίμνης 8,913 χλμ. — Παράκαμψη Χαλκηδόνας , Α/Κ Χαλκηδόνας , Α/Κ Ελεούσας 6,340 χλμ. 

Β) Τη λειτουργία, συντήρηση, χρηματοδότηση του βασικού οδικού άξονα γέφυρας Αξιού ποταμού – Έδεσσας συνολικού μήκους περίπου 52,326 χιλιομέτρων και όσα επιπλέον τμήματα συμπεριλαμβάνονται στο προαναφερθέν τμήμα Α.

sakisgeorgiadis