Αναστάτωση προέκυψε προ ημερών στο ΚΤΕΛ Ηρακλείου-Λασιθίου με αφορμή ένα δέμα με προορισμό τα Ιωάννινα, το οποίο δεν πήγε ποτέ με αποτέλεσμα η αποστολέας να προχωρήσει σε μήνυση.
Συγκεκριμένα, η 46χρονη γυναίκα την Παρασκευή 13/1 ήθελε να στείλει ένα δέμα από το Ηράκλειο στα Ιωάννινα, το οποίο, σύμφωνα με την ίδια, περιείχε φαγητό και φάρμακα. Ο αποδέκτης ήταν συγγενικό της πρόσωπο, ωστόσο σύμφωνα με την καταγγελία της το δέμα, την ημέρα που έπρεπε να παραληφθεί, δεν είχε φύγει ακόμα από το Ηράκλειο.
Η 46χρονη υπέβασε μήνυση στο ΚΤΕΛ Ηρακλείου-Λασιθίου γιατί όπως τόνισε το φαγητό που περιείχε το δέμα ήταν για μεγάλο διάστημα εκτός ψυγείου και πλέον είχε χαλάσει.
Η απάντηση του ΚΤΕΛ
Για το συμβάν ζητήσαμε την άποψη και του ΚΤΕΛ Ανατολικής Κρήτης που διατυπώθηκε μέσω του Διευθυντή, Γιώργου Χαλεπάκη.
Πιο συγκεκριμένα, ο κ.Χαλεπάκης μάς τόνισε:
"Το ΚΤΕΛ Ηρακλειου Λασιθιου εδώ και 25 χρόνια μεταφέρει με απόλυτη οργάνωση και σεβασμό επιβάτες και δεματα εκτός Κρήτης δημιουργώντας μια πρωτοποριακή παροχή για τους συμπατριώτες μας.
Την Παρασκευή 13/1 παρουσιάστηκε έκτακτη μη αναμενόμενη κίνηση επιβατών και δεμάτων για το δρομολόγιο Ιωαννίνων με αποτέλεσμα να ήταν αδύνατη η εξυπηρέτηση όλων των δεμάτων
.
Για το συγκεκριμένο περιστατικό διαβεβαιώσαμε την πελάτισσα μας οτι θα λύσουμε άμεσα το θέμα ακόμα και με την αεροπορική αποστολή του δέματος. Δεν δέχτηκε τις προτάσεις μας χρησιμοποιώντας μάλιστα βαρύτατους χαρακτηρισμούς και εκφράσεις για το προσωπικό και την εταιρεία μας.
Σε κάθε περίπτωση ζητούμε συγγνώμη για την ταλαιπωρία που δημιουργήσαμε. Στην διάθεση σας για διευκρινίσεις".
Πηγή: https://www.cretalive.gr/eida-akoysa/i-minysi-gia-dema-poy-den-pige-pote-kai-i-apantisi-toy-ktel