Τέλος στις απευθείας αναθέσεις
Ανοιχτός Διεθνής Διαγωνισμός μέσα στο 2023
Τέλος στις απευθείας αναθέσεις γραμμών, από 1-1-2024, καθώς ο ΟΣΕΘ φαίνεται να έχει καταλήξει στο σχέδιο εκτέλεσης της συγκοινωνίας από την 1-1-2024.
Σύμφωνα με αυτό, θα βγει σε διαγωνισμό το έργο των 39 αστικών γραμμών, που ανατέθηκαν στα ΚΤΕΛ, με διάφορες συμβάσεις -μεταξύ αυτών και η πρόσφατη, που θα εγκριθεί από το Ελεγκτικό Συνέδριο την ερχόμενη εβδομάδα πλέον 2 περιαστικών γραμμών που εκτελεί ακόμη ο ΟΑΣΘ (52,72).
Πρόθεση των αρμοδίων είναι, να παραμείνει κρατικός ο ΟΑΣΘ και να εκτελεί συγκοινωνία στο Πολεοδομικό Συγκρότημα στις 46 γραμμές που εκτελεί σήμερα, ενώ όλες οι γραμμές εκτός πόλης, θα εκτελούνται από τον ανάδοχο, που θα προκύψει εντός του 2023, μετά από ανοιχτό, διεθνή διαγωνισμό, σύμφωνα με το Ν.4974/22 .
Τί δήλωσε ο Διευθύνων Σύμβουλος του ΟΣΕΘ Γιάννης Τόσκας:
Όπως αποκάλυψε στο ThessToday.gr o Διευθύνων Σύμβουλος του ΟΣΕΘ Ιωάννης Τόσκας πρόθεση των αρμοδίων είναι να υπάρξει ανοιχτός διαγωνισμός μέσα στο 2023 ώστε το έργο των εξωτερικών γραμμών (περιαστικών γραμμών) της Θεσσαλονίκης να ανατεθεί σε νέο ανάχοδο από αρχές του 2024 (όχι απαραίτητα στα ΚΤΕΛ) για ανάλογο χρονικό διάστημα.Πρόσθεσε, μάλιστα, καταλήγοντας ότι η αναδιαμόρφωση του έργου των λεωφορειακών γραμμών θα γίνει εντός του 2023 λαμβάνοντας υπόψη ότι θα έρθουν τα πρώτα 120-130 ηλεκτρικά λεωφορεία στη Θεσσαλονίκη όπως είχε γράψει το ThessToday.gr, στις αρχές του 2024 θα λειτουργήσει το Μετρό αλλά και θα υπάρξει νέος ανάδοχος για τις 39 συνολικές γραμμές.
Υπενθυμίζεται ότι η Θεσσαλονίκη θα παραλάβει τα αμιγώς ηλεκτρικά λεωφορεία προς το καλοκαίρι του 2023 και θα βρίσκονται στα δύο μεγάλα αμαξοστάσια του ΟΑΣΘ. Μέχρι και τον σημερινό σχεδιασμό του ΟΣΕΘ, θα κατανεμηθούν 90 οχήματα στο αμαξοστάσιο της Σταυρούπολης και 40 στο αμαξοστάσιο του Φοίνικα, 20 με 30 θα είναι μεσαίας χωρητικότητας ενώ τα υπόλοιπα θα είναι αρθρωτά, 18-μετρα και 12-μετρα.
Οι 41 γραμμές που θα "βγουν", σύμφωνα με τις πληροφορίες των ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΑΚΩΝ ΝΕΩΝ, στο διαγωνισμό είναι οι εξής:
ΓΡΑΜΜΗ | ΟΝΟΜΑΣΙΑ |
---|---|
1 | ΕΥΚΑΡΠΙΑ - ΚΤΕΛ |
9 | Σ. ΣΤΑΘΜΟΣ - ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΑΓΟΡΑ |
36 | ΒΟΥΛΓΑΡΗ - ΖΩΝΗ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ |
40 | Σ. ΣΤΑΘΜΟΣ - ΚΑΛΟΧΩΡΙ |
42 | ΚΟΡΔΕΛΙΟ - ΕΥΟΣΜΟΣ |
43 | ΚΑΤΩ ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ - ΕΥΟΣΜΟΣ |
45 | ΚΤΕΛ - COSMOS |
51 | Σ. ΣΤΑΘΜΟΣ - ΣΙΝΔΟΣ |
52 | Σ. ΣΤΑΘΜΟΣ - ΣΙΝΔΟΣ |
53 | ΤΟΠΙΚΟ ΣΙΝΔΟΥ |
54 | Σ. ΣΤΑΘΜΟΣ - ΙΩΝΙΑ |
55 | ΣΤΑΥΡΟΥΠΟΛΗ - ΩΡΑΙΟΚΑΣΤΡΟ |
56 | Σ. ΣΤΑΘΜΟΣ - ΩΡΑΙΟΚΑΣΤΡΟ |
57 | ΧΟΡΤΙΑΤΗΣ - ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΟΥΣ |
58 | ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ - ΠΑΝΟΡΑΜΑ - Δ/ΣΗ ΧΟΡΤΙΑΤΗ |
59 | ΤΟΠΙΚΟ ΠΕΥΚΩΝ |
60 | ΠΑΝΟΡΑΜΑ - ΝΈΟ ΠΑΝΟΡΑΜΑ |
61 | ΔΙΑΣΤΑΥΡΩΣΗ - ΧΟΡΤΙΑΤΗΣ |
64 | ΝΣΣ ΣΤΑΘΜΟΣ - ΦΙΛΥΡΟ |
66 | ΧΑΡΙΛΑΟΥ - ΘΕΡΜΗ |
67 | ΙΚΕΑ - ΤΡΙΑΔΙ |
69 | ΙΚΕΑ - ΕΠΑΝΩΜΗ |
70 | ΝΣΣ ΣΤΑΘΜΟΣ - ΕΠΑΝΟΜΗ (θερινό) |
71 | ΝΣΣ ΣΤΑΘΜΟΣ - ΜΗΧΑΝΙΩΝΑ (θερινό) |
72 | ΙΚΕΑ - Ν. ΜΗΧΑΝΙΩΝΑ |
76 | ΙΚΕΑ - ΑΓΓΕΛΟΧΩΡΙ |
77 | Ν. ΜΗΧΑΝΙΩΝΑ - ΕΠΑΝΩΜΗ |
79 | ΙΚΕΑ - ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ |
80 | ΚΤΕΛ - ΜΑΛΓΑΡΑ |
81 | ΚΤΕΛ - ΚΟΥΦΑΛΙΑ |
82 | ΚΤΕΛ - ΝΕΟΧΩΡΟΥΔΑ |
83 | ΛΑΓΚΑΔΑΣ - ΘΕΣΣΑΛΛΟΝΙΚΗ |
84 | ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ - ΜΕΛΙΣΣΟΧΩΡΙ |
85 | ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ - ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΤΡΙΑ |
86 | ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ - ΛΑΓΚΑΔΙΚΙΑ |
87 | ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ - ΒΑΣΙΛΙΚΑ |
88 | ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ - ΜΕΣΗΜΕΡΙ |
89 | ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ - ΑΚΡΟΠΟΤΑΜΟΣ |
90 | ΜΑΛΓΑΡΑ - ΚΟΥΦΑΛΙΑ |
91 | ΤΟΠΙΚΟ ΛΑΓΚΑΔΑ |
92 | ΚΟΥΦΑΛΙΑ - ΡΑΧΩΝΑ |