Ο ΟΣΕΘ χρηματοδοτείται από το Υπουργείο Μεταφορών, για να πληρώσει στη συνέχεια το ΚΤΕΛ, ενώ ο ΟΑΣΘ χρηματοδοτείται επίσης από το Υπουργείο Μεταφορών, για να πληρώσει τις δικές του δαπάνες, μεταξύ των οποίων και μια σύμβαση με το ΚΤΕΛ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ, που έληξε, αλλά ο ΟΑΣΘ κατά τη συνήθη τακτική του, άφησε "φέσι" 1,5 εκ.ευρώ περίπου στο ΚΤΕΛ.
Μετά από δύο δημοσιεύματα, χθες από τα ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΑΚΑ ΝΕΑ (εδώ) και σήμερα από το grtimes (εδώ), o κρατικός ΟΣΕΘ μάζεψε τα τελευταία χρήματα που είχε στο συρτάρι του και πλήρωσε το ΚΤΕΛ στις 14.15' το μεσημέρι. Στις 14.18' -τρία λεπτά μετά- το ΚΤΕΛ ..πάτησε το κουμπί και κατέθεσε τη μισθοδοσία στους οδηγούς της αστικής συγκοινωνίας.
Το κακό είναι, ότι μετά από αυτή την πληρωμή,
ο ΟΣΕΘ έδωσε ό,τι είχε και δεν είχε κι έχει στο ταμείο του κάτι κέρματα και μπροστά του υποχρεώσεις πολλών εκατομμυρίων, μέχρι 31-12-2022.
ο ΟΑΣΘ έχει στο ταμείο του κάτι κέρματα και μπροστά του υποχρεώσεις πολλών εκατομμυρίων
το ΚΤΕΛ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ έχει στο ταμείο του κάτι κέρματα και μπροστά του υποχρεώσεις πολλών εκατομμυρίων
ενόψει Δεκεμβρίου, που το ΚΤΕΛ ως ιδιωτική επιχείρηση, πρέπει να πληρώσει και το Δώρο Χριστουγέννων, αλλά και εκατοντάδες προμηθευτές, που περιμένουν να πληρωθεί το ΚΤΕΛ από το κράτος για να πληρωθούν κι αυτοί με τη σειρά τους απ΄το ΚΤΕΛ.
Συνολικά, οι δύο πάροχοι και ο αναθέτων ΟΣΕΘ, και οι τρείς μαζί, έχουν λεφτά για ένα ...κουλούρι (και μάλιστα χωρίς σουσάμι!) και κάθε χρηματοδότηση από το Υπουργείο καθυστερεί.
Συνεπώς, το πρόβλημα δεν λύθηκε και θα αναδειχθεί ξανά σε λίγες μέρες, εκτός αν ο ΟΑΣΘ πληρωθεί επιτέλους το σύνολο της "κοινωνικής πολιτικής", συν κάποια "ενίσχυση λόγω αυξημένου ενεργειακού κόστους", (όπως πληρώθηκαν οι πάροχοι της Αθήνας) και στη συνέχεια πληρώσει κάποια από τα οφειλόμενα στο ΚΤΕΛ και στον ΟΣΕΘ στον οποίο οφείλει εκατομμύρια, ώστε να μην ξαναβρεθεί σε αδιέξοδο, κάποιος απ΄τους τρεις.
Ο Δεκέμβριος θα είναι δύσκολος για ΟΣΕΘ - ΟΑΣΘ - ΚΤΕΛ ....