Ο ΣΥΡΙΖΑ καταψήφισε το νόμο, λέγοντας ότι "είναι φωτογραφικός υπέρ των ΚΤΕΛ και δεν ανοίγει τον ανταγωνισμό με τους τουριστικούς".
Έρχεται λοιπόν ο κ.Παππάς και εξηγεί συνοπτικά τη θέση του ΣΥΡΙΖΑ, λέγοντας πως η πολιτική του κόμματος είναι "Παραμονή των ΚΤΕΛ στις υπεραστικές μεταφορές."
Κι επειδή η δήλωση έγινε ενώπιον των συνδικαλιστών του ΟΑΣΑ, που πολεμούν την ανάθεση 60 γραμμών του ΟΑΣΑ στα ΚΤΕΛ ΑΤΤΙΚΗΣ, Κορινθίας κλπ, εννοεί προφανώς ο κ.Παππάς, ότι η θέση του ΣΥΡΙΖΑ είναι "έξω τα ΚΤΕΛ απ΄τις γραμμές του ΟΑΣΑ, να παραμείνουν μόνο στις υπεραστικές μεταφορές". Μα δεν είναι η θέση του ΣΥΡΙΖΑ να φύγουν τα ΚΤΕΛ και από τις υπεραστικές μεταφορές ;
Υ.Γ. Το γνωστό τσιτάτο "άμεση προμήθεια νέων λεωφορείων για ΟΑΣΑ & ΟΑΣΘ", ακούγεται ωραίο, αλλά ο ΣΥΡΙΖΑ πρέπει να εξηγήσει, πώς ακριβώς μπορεί να γίνει αυτό; Αν ήταν κυβέρνηση, θα παρέκαμπτε τις διαδικασίες του ανοιχτού διαγωνισμού που τρέχει εδώ και 2 χρόνια; Τι παραπάνω θα μπορούσε να γίνει, δεδομένου ότι η προμήθεια λεωφορείων ιδιοκτησίας δημοσίων φορέων, μπορεί να γίνει ΜΟΝΟ με τις χρονοβόρες διαδικασίες των διεθνών διαγωνισμών; Με ποιόν τρόπο δηλαδή μπορούν να προμηθευθούν "άμεσα" λεωφορεία ο ΟΑΣΘ και ο ΟΑΣΑ; Υπάρχει κανένα "κόλπο" που δεν το ξέρει η σημερινή κυβέρνηση για να το εφαρμόσει; Οι προμήθειες λεωφορείων απαιτούν σε όλη την Ε.Ε. πέντε χρόνια, για νομικούς, αλλά και τεχνικούς λόγους (υποδομή, σταθμοί φόρτισης κλπ). Ποιό είναι το κόλπο λοιπόν, για να αγοράσει "άμεσα" (σε δυό-τρεις μήνες προφανώς είναι το "άμεσα") μια κυβέρνηση , καινούρια λεωφορεία και τα Χριστούγεννα να έχει η Αθήνα και η Θεσσαλονίκη ηλεκτρικά λεωφορεία σε κυκλοφορία;