Άνθρωπος της αγοράς, αυτοδημιούργητος, χωρίς...
ιδιαίτερη όμως, προηγούμενη εμπειρία στον κλάδο των Μεταφορών, ανέλαβε την ευθύνη, αποδέχθηκε την ηλεκτρική καρέκλα, έπεσε αμέσως στα βαθιά, σε έναν Δημόσιο Οργανισμό, που βρισκόταν σε διαρκή αναβρασμό και σε διαρκή ...αφραγκία.Ο ίδιος κατάφερε στο πρώτο τρίμηνο της θητείας του, να επιφέρει την ηρεμία στο σύνολο του ΟΑΣΘ, ιδίως μεταξύ της σχέσης εργοδότη με τους εργαζόμενους, που είδαν ένα νέο πρόσωπο στο γραφείο του 6ου ορόφου της Παπαναστασίου, με διάθεση να λύσει προβλήματα κι όχι να προσθέσει.
Οι εργαζόμενοι ήταν πολύ θυμωμένοι, από διάφορες κινήσεις του πρόσφατου παρελθόντος, που κατέληγαν σε ανελέητα πρόστιμα, βαριές ποινές για "ψύλλου πήδημα" και συνεχή αγωνία για τη συλλογική τους σύμβαση.
Η ηρεμία επανήλθε και ο Κώστας Ταγγίρης κέρδισε την εμπιστοσύνη , αλλά κυρίως τη συμπάθεια των εργαζόμενων.
Στο ακόμη δυσκολότερο πεδίο μάχης, αυτό των πιστωτών, που ζητούν τα λεφτά τους, από έναν χρεοκοπημένο Οργανισμό που μονίμως "δεν έχει", δεν κατάφερε και πολλά πράγματα, καθώς τα χρέη του ΟΑΣΘ είναι τόσο πολλά , που δεν αντιμετωπίζονται, παρά μόνο με γενναία κρατική παρέμβαση πολλών (πολλών!) δεκάδων εκατομμυρίων ευρώ.
Θετικός έως πολύ θετικός ο απολογισμός του Σερραίου Οικονομολόγου στο πρώτο τρίμηνο της θητείας του, ελπίζουμε να συνεχιστεί "το καλό φεγγάρι" στο οποίο μπήκε ο ΟΑΣΘ, να τελειώνουν οι απεργίες και οι προστριβές, να έρθουν σύντομα τα καινούρια ηλεκτρικά λεωφορεία, να προσληφθούν επιτέλους νέοι οδηγοί (το πιο φλέγον θέμα) και να ξαναδούμε συγκοινωνία στη Θεσσαλονίκη, καθώς τα τελευταία χρόνια, αυτό που βλέπουμε, είναι ...ένα λεωφορείο "στη χάση και στη φέξη", στις στάσεις.
Σάκης Γεωργιάδης, 24-11-2022