Στο δελτίο τύπου, αναφέρεται ότι ακολουθείται νέα μέθοδος παραγωγής, η «digital bus body». Πρόκειται για νέα μέθοδο συναρμολόγησης κατά την οποία όλα, τα νέα σχεδιασμού εξαρτήματα για τα πούλμαν νέας γενιάς συναρμολογήθηκαν πρώτα «εικονικά», σε στάδια, στον υπολογιστή, στην ίδια σειρά που ακολουθείται και στη γραμμή παραγωγής. Με αυτό τον τρόπο, αποφεύγονται πιθανές καθυστερήσεις και προσαρμογές στη διάρκεια χρήσης νέων εργαλείων και μηχανημάτων στη γραμμή παραγωγής. Στο μέλλον, αυτή η μεθοδολογία θα εφαρμοστεί σε όλες τις νέες σειρές,
αναφέρει το δελτίο τύπου.