Ε, και έκανα τον τουρ γκάιντινγκ... τους λέω φόλοου μι, γκάιζ... ανεβήκαμε στο σωστό λεωφορείο, κόψαμε εισιτήρια, δεν είχαν το ακριβές αντίτιμο, το μηχανημα δεν έδωσε ρέστα, αυτοί κοιτούσαν με γουρλωμένα μάτια, αλλάξαμε μετά και λεωφορείο...από το 36 πήραμε το 31 για κέντρο. Πρώτη μου φορά που κάποιος δεν έπαιρνε τα μάτια του από πάνω μου μη τυχόν και με χάσει μου είπαν πού θέλουν να πάνε, μιλήσαμε για τον Λευκό, τον Αη-Δημήτρη, τα Λαδάδικα, το Μουσείο, την Πολιτιστική γραμμή νο 50, τα παιδιά μας, τα σκυλιά μας, τους καημούς και τα βάσανά μας και να μην τα πολυλογώ ανταλλάξαμε τηλέφωνα κι έχουμε ραντεβού τον Οκτώβρη στην Τραφάλγκαρ Σκουέρ να με ξεναγήσουν στο Λόντον. Οι δε Κύπριοι μου παν να πάω να τους βρώ στην Αγία Νάπα νέξτ σάμερ. Πάντως αν ο ΟΑΣΘ λειτουργούσε τέλεια εγώ τώρα δεν θα είχα φίλους στο Λονδίνο... γι αυτό και παραμένει τριτοκοσμικός βρε... για να συσφιχθούν οι σχέσεις των λαών και του νόου ας μπέτερ.
Πληροφορίες ΟΑΣΘ , Κτελ Χαλκιδικης Αε κουνηθείτε λίγο παιδιά, βάλτε καμιά ταμπελίτσα, είναι η δουλειά σας, απ αυτό ζείτε, προσποιηθείτε πως είστε ξένοι και θα καταλάβετε το χάος που επικρατεί και τι ακριβώς πρέπει να κάνετε.
Εν τω μεταξύ δεν μπορώ να μην θυμηθώ πως στο κέντρο της Βουδαπέστης, στη στάση του λεωφορείου για το αεροδρόμιο εκτός από χάρτες γραμμών και πινακίδες με πληροφορίες στ αγγλικά υπήρχε και άνθρωπος που απαντούσε σε κάθε σχετική ερώτηση για τη γραμμή του αεροδρομίου.
........
Δημοσιεύθηκε στο group ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ και ...
η καταγγέλουσα έχει δίκιο ως προς το πρόβλημα με τις πινακίδες και άδικο ως προς τους γενικούς χαρακτηρισμούς "μίζερο" , "θλιβερό" κ.λπ. Μια χαρά μοντέρνος σταθμός είναι .
Όμως, δεν είναι δα και κανένας τρομερός κόπος, να βάλουμε μια πινακίδα στα Αγγλικά, Γερμανικά και Ελληνικά, με πληροφορίες, για το πώς να μεταβεί κάποιος από το πρακτορείο του ΚΤΕΛ ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ, που είναι απομονωμένο στην Πυλαία, , στο κέντρο της Θεσσαλονίκης.