Κατά της παράτασης, ήταν ο ...αρμόδιος, δηλαδή ο Οργανισμός Συγκοινωνιακού Έργου Θεσσαλονίκης (ΟΣΕΘ Α.Ε.).
Με επιστολή της 9-11-2021, ο ΟΣΕΘ επισημαίνει:
Επειδή αφενός οι συνθήκες του κυκλοφοριακού στη Θεσσαλονίκη, όπως επισημάνθηκε
και αξιολογήθηκε, επιδεινώθηκαν το τελευταίο διάστημα εξαιτίας της ιδιαίτερα
αυξημένης χρήσης των Ι.Χ. (αποφυγή έκθεσης και συγχρωτισμού, φόβος
υπερμεταδόσεων κ.ά.) και αφετέρου ο στόλος των διαθέσιμων και κυκλοφορούντων
οχημάτων της αστικής συγκοινωνίας ανέρχεται ήδη πλέον σε άνω των (450) οχημάτων
κάθε μέρα (ποσοστό αύξησης 85-90% (!) σε σύγκριση με την προ διετίας εποχή),
θεωρούμε εύλογο να ενισχυθούν οι συνθήκες ροής κυκλοφορίας των αστικών
λεωφορείων εντός των ειδικών λωρίδων και να μην προωθηθεί περαιτέρω η όποια
χρονική παράταση ισχύος της β' σχετικής.
Κατά τα λοιπά, είμαστε σίγουροι ότι και οι αυτοδιοικητικοί
άρχοντες και φορείς της Θεσσαλονίκης στηρίζουν το παραπάνω και παραμένουμε στη
διάθεσή σας, κ. Υπουργέ -και στη διάθεση όλων- για κάθε διευκρίνιση, τεκμηρίωση
και συνεργασία ως προς τα θέματα της συγκοινωνίας και των θεμάτων των Δ.Α.Σ.
στη Μητροπολιτική Ενότητα Θεσσαλονίκης.
Κι έτσι, παρά τη βεβαιότητα του ΟΣΕΘ, ότι "αυτοδιοικητικοί άρχοντες και φορείς της Θεσσαλονίκης στηρίζουν το παραπάνω" αίτημα, το Υπουργείο ξανάδωσε τις λεωφορειολωρίδες στα ταξί!
Σάκης Γεωργιάδης, 23/2/2022