Παρ όλα αυτά, παρά το γεγονός ότι εκπεφρασμένη κυβερνητική πολιτική είναι, να μην "απλώνεται σε μακρινές περιαστικές γραμμές ο ΟΑΣΘ", για προφανείς λόγους υπέρβασης των ορίων χρηματοδότησής του, οι συνδικαλιστές του ΟΑΣΘ "τάζουν" στους εργαζόμενους ότι θα ανατρέψουν τα πάντα, θα "χαλάσουν τη δουλειά" και ο ΟΑΣΘ θα ξαναγίνει ο κυρίαρχος των πέντε ηπείρων και των επτά θαλασσών, με 3.000 εργαζόμενους, χιλιάδες αστικά λεωφορεία να πηγαίνουν μέχρι το Λαχανά και το Σοχό και ....200 εκατομμύρια ευρώ ελλείμματα το χρόνο, τα οποία θα πληρώνουν οι φορολογούμενοι.....
Τρίτη 1 Φεβρουαρίου 2022
Στην Αθήνα το προεδρείο του ΣΕΟΑΣΘ για συνδικαλιστικά θέματα
Ο Πρόεδρος Γιάννης Δήμκας και ο γραμματέας από την παράταξη "Δρομέας", μετέβησαν στην Αθήνα, για να συναντηθούν με τον Γ.Γ. του ΥΠΟΜΕ Γιάννη Ξιφαρά, αλλά και συναδέλφους τους των ΟΣΥ, για το θέμα του ενιαίου μισθολογίου και.... την ακύρωση της παράτασης της σύμβασης με την ΚΤΕΛ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ, την οποία επαναφέρουν -με βάση γνωμοδότηση του 2018 των καθηγητών Κουκιάδη - Χρυσόγονου, η οποία απορρίφθηκε πανηγυρικά, από την τότε κυβέρνηση, την ηγεσία του ΟΑΣΘ, αλλά κυρίως το Ελεγκτικό Συνέδριο.