Ήταν μια τυπική εκκρεμότητα, μετά την έγκριση των προϋπολογισμών των περισσότερων φορέων που εποπτεύονται από το ΥΠ.Υ.ΜΕ. και...
ήταν απαραίτητη για να διευθετηθεί το ζήτημα της νέας συλλογικής σύμβασης εργασίας των εργαζομένων.Ο προϋπολογισμός του ΟΑΣΘ προβλέπει έξοδα (και έσοδα) 96 εκ. ευρώ περίπου, με τις πωλήσεις εισιτηρίων να ανέρχονται στα 45 εκ.ευρώ, έναντι 57 που προέβλεπε ο προϋπολογισμός του 2021.
Η μισθοδοσία εμφανίζεται σημαντικά μειωμένα από τις προηγούμενες χρήσεις, στα 50 εκ.ευρώ, καθώς ο αριθμός των εργαζομένων, έχει μειωθεί σημαντικά μετά τις αθρόες αποχωρήσεις σε άλλους οργανισμούς του δημοσίου, με "μετάταξη".
Προβλέπεται, ότι τη μισθοδοσία, θα βαρύνουν 2.007 άτομα.
Δείτε τον προϋπολογισμό του 2022 εδώ
Δείτε τον προϋπολογισμό του 2021 εδώ
Δείτε τους προϋπολογισμούς όλων των συγκοινωνιακών φορέων εδώ