Πέμπτη 14 Οκτωβρίου 2021

ΟΑΣΘ : Διαφημιστικό σποτ για την εισιτηριοδιαφυγή

 Στην παραγωγή διαφημιστικού σποτ για την ευαισθητοποίηση του κοινού κατά της εισιτηριοδιαφυγής, προχωρά ο Οργανισμός Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης (ΟΑΣΘ). 

Να σημειωθεί ότι το ύψος της εισιτηριοδιαφυγής, υπολογίστηκε...

το 2015, από την τότε διοίκηση του ΟΑΣΘ, σε 20 εκατομμύρια ευρώ ετησίως, καθώς δεκάδες χιλιάδες επιβάτες, αποφεύγουν συστημικά να πληρώνουν. Τότε μάλιστα, είχε ανατεθεί σε εξωτερικό συνεργάτη ("σεκιούριτι"), μέρος του ελεγκτικού έργου του ΟΑΣΘ. 

Τα τελευταία χρόνια, ο ΟΑΣΘ αποφεύγει την "πίεση" στους "τζαμπατζήδες", καθώς υπήρχε έντονη δυσαρέσκεια από το επιβατικό κοινό για τις υπηρεσίες τους, όμως, η αύξηση του στόλου, επιτρέπει πλέον στον Οργανισμό, να αισθάνεται πως "αυτός είναι εντάξει στις υποχρεώσεις του απέναντι στους επιβάτες" και συνεπώς "είναι ώρα να κάνουν και οι επιβάτες το καθήκον τους".

Άλλωστε, το κόμιστρο του ΟΑΣΘ είναι από τα χαμηλότερα στον κόσμο, ακόμη κι αν λάβουμε υπόψη μας το μέσο εισόδημα του ελληνικού νοικοκυριού.

sakisgeorgiadis