Μια αρχική παραγγελία 37 τραμ με option για 83, στην Alstom Transport, για την αντικατάσταση των παλαιών τραμ, που χρονολογούνται από το 1992 και
μια παραγγελία για 100% ηλεκτρικά λεωφορεία για τις γραμμές T ZEN 4 και T ZEN 5, που κατασκευάζει η κοινοπραξία VAN HOOL / KIEPE ELECTRIC GmbH / ALSTOM TRANSPORT SA.
Αυτά τα 24 μέτρα, 100% ηλεκτρικά, διάρθρωτα λεωφορεία θα κινούνται σε δύο νέες γραμμές λεωφορείων υψηλού επιπέδου εξυπηρέτησης (BHNS, γνωστό και ως Bus Rapid Transit BRT) που δημιουργήθηκαν και έχουν σχεδιαστεί ειδικά για να ικανοποιήσουν με τις εξαιρετικές τους διαστάσεις: το T Zen 4 στη γραμμή (Viry-Chatillon <> Corbeil-Essonnes) και τα T Zen 5 (Παρίσι <> Choisy-le-Roi).
Τα λεωφορεία T Zen 4 και 5, τα πρώτα 100% ηλεκτρικά λεωφορεία 24 μέτρων στην περιοχή του Παρισιού, θα συνδυάσουν την απόδοση ενός τραμ (συχνότητα και αξιοπιστία) με την ευελιξία ενός λεωφορείου. Με τη δική τους λωρίδα κυκλοφορίας στο μεγαλύτερο μέρος της διαδρομής τους, με προτεραιότητα στα φανάρια, θα μπορούν να μεταφέρουν τουλάχιστον 140 επιβάτες το καθένα σε βέλτιστες συνθήκες άνεσης : χώρος, φως, κλιματισμός, παρακολούθηση βίντεο, σε πραγματικό χρόνο οπτικές και ηχητικές πληροφορίες επιβατών.
Το T Zen 4 θα αντικαταστήσει τη γραμμή 402 στο τμήμα μεταξύ Viry-Chatillon και Corbeil-Essonnes, η οποία είναι αυτή τη στιγμή η πιο πολυσύχναστη γραμμή στα εξωτερικά προάστια με σχεδόν 26.000 επιβάτες την ημέρα. Το T Zen 4 θα προσφέρει επομένως καλύτερη άνεση σε όλους αυτούς τους επιβάτες.
Το T Zen 5 είναι μια νέα γραμμή λεωφορείων που θα συνδέσει το 13ο διαμέρισμα του Παρισιού με το Choisy-le-Roi μέσω Ivry-sur-Seine και Vitry-sur-Seine σε σχεδόν 33 λεπτά.
Αυτά τα λεωφορεία θα είναι πλήρως προσβάσιμα σε άτομα με μειωμένη κινητικότητα (PRM), χάρη στις φαρδιές συρόμενες πόρτες και το χαμηλό πάτωμα, που θα διευκολύνουν τους επιβάτες να ανεβαίνουν και να κατεβαίνουν στο σταθμό και να κυκλοφορούν μέσα στα λεωφορεία.
Αυτά τα καινοτόμα, 100% ηλεκτρικά οχήματα αντικατοπτρίζουν τη φιλόδοξη πολιτική της sustainablele-de-France Mobilités για βιώσιμη ανάπτυξη, ενθαρρύνοντας την αλλαγή τρόπου και προσφέροντας μεγαλύτερη άνεση στους επιβάτες, υποστηρίζοντας παράλληλα την περιφερειακή ανάπτυξη.
Τα διπλά αρθρωτά λεωφορεία Van Hool χρησιμοποιούνται ως υβριδικές μονάδες ντίζελ στη χώρα από το 2013 στο Metz και στη Nimes, μεταξύ άλλων.