Καθαρό, ασφαλές, άνετο: το Mercedes-Benz eCitaro G για την ÜSTRA στο Ανόβερο
Ανακοινώθηκε το περασμένο φθινόπωρο και.... έχει ήδη τεθεί σε εφαρμογή: τρία χρόνια μετά την παγκόσμια πρεμιέρα του, έχουμε μια ενημέρωση για το πλήρως ηλεκτρικό αστικό λεωφορείο eCitaro: Η Mercedes-Benz μεταβαίνει σε μια ακόμη πιο ισχυρή γενιά μπαταριών ιόντων λιθίου. Τα πρώτα αρθρωτά λεωφορεία eCitaro G έχουν παραδοθεί τώρα στον μεταφορέα του Ανόβερου, ÜSTRA. Αποτελούν μέρος μιας παραγγελίας μεγάλης κλίμακας και επίσης ένα σημαντικό στοιχείο ενός φιλόδοξου σχεδίου ηλεκτροκίνησης των μεταφορών με λεωφορείο στην πρωτεύουσα της Κάτω Σαξονίας.
"Τα νέα μας, αρθρωτά λεωφορεία τελευταίας τεχνολογίας συμβάλλουν σημαντικά στην προστασία του κλίματος και στη μετάβαση της μεταφοράς μακριά από κινητήρες καύσης", λέει ο Denise Hain, επικεφαλής επιχειρήσεων και προσωπικού της ÜSTRA."Είναι ένα σημαντικό στοιχείο κινητικότητας φιλικής προς το κλίμα στο Αννόβερο. Είναι αστικά χωρίς εκπομπές, ήσυχα και πολύ καλά εξοπλισμένα. "
"Τα νέα μας, αρθρωτά λεωφορεία τελευταίας τεχνολογίας συμβάλλουν σημαντικά στην προστασία του κλίματος και στη μετάβαση της μεταφοράς μακριά από κινητήρες καύσης", λέει ο Denise Hain, επικεφαλής επιχειρήσεων και προσωπικού της ÜSTRA."Είναι ένα σημαντικό στοιχείο κινητικότητας φιλικής προς το κλίμα στο Αννόβερο. Είναι αστικά χωρίς εκπομπές, ήσυχα και πολύ καλά εξοπλισμένα. "
"Είμαστε χαρούμενοι που η ÜSTRA επέλεξε το Mercedes-Benz eCitaro G με τη νέα γενιά μπαταριών. Το αστικό λεωφορείο υψηλής τεχνολογίας μας είναι ασφαλέστερο, πιο φιλικό προς το περιβάλλον και περισσότερο άνετο. Αποτελεί σημαντικό ορόσημο για τη βελτίωση της ζωής στην πόλη. " αναφέρει ο Mirko Sgodda, Επικεφαλής Πωλήσεων, Μάρκετινγκ και Εξυπηρέτησης Πελατών της Daimler Buses.
Τα δύο νέα λεωφορεία eCitaro G για την ÜSTRA διαθέτουν μπαταρίες ιόντων λιθίου δεύτερης γενιάς. Η χωρητικότητά τους είναι περίπου κατά ένα τρίτο υψηλότερη από εκείνη των προηγούμενων μπαταριών, έτσι ώστε το εύρος μεταξύ των διακοπών επαναφόρτισης να αυξάνεται σημαντικά. Τα αρθρωτά λεωφορεία για το Αννόβερο είναι εξοπλισμένα με δέκα μπαταρίες που τους παρέχουν μια αξιοσημείωτη συνολική χωρητικότητα 330 kWh. Επιπλέον, οι τρέχοντες συλλέκτες - για τους οποίους ο τεχνικός όρος είναι παντογράφος - είναι εγκατεστημένοι στην οροφή για ενδιάμεση φόρτιση στην τελική στάση λεωφορείου στις διαδρομές.
Τα νέα οχήματα αποτελούν μέρος μιας παραγγελίας από την ÜSTRA για έως και 48 αστικά λεωφορεία. Η παραγγελία περιλαμβάνει 30 διαξονικά λεωφορεία eCitaro και 18 αρθρωτά λεωφορεία eCitaro G. Τα πρώτα λεωφορεία eCitaro λειτουργούν από τον Σεπτέμβριο του περασμένου έτους στο Ανόβερο. Στο πλαίσιο της εκστρατείας τους για μετάβαση σε ηλεκτρικά λεωφορεία, η ÜSTRA σκοπεύει να κινείται ηλεκτρικά με 48 ηλεκτρικά λεωφορεία σε όλες τις διαδρομές εντός της πόλης, εντός της ζώνης χαμηλών εκπομπών του Ανόβερου έως το 2023. Η μετάβαση θα μπορούσε να εξοικονομήσει 3800 τόνους CO2 κάθε χρόνο.
Ταυτόχρονα με τη λειτουργία των λεωφορείων, οι τελικές στάσεις λεωφορείων στις γραμμές λεωφορείων στο εσωτερικό της πόλης θα είναι όλες εξοπλισμένες με την απαραίτητη υποδομή φόρτισης και και οι δύο αποθήκες λεωφορείων θα μετατραπούν για να φιλοξενήσουν τις διαδικασίες φόρτισης και συντήρησης των ηλεκτρικών λεωφορείων - επίσης έως το 2023.