Στην ανάρτηση της με τίτλο: «Ο κακός καιρός αναβάλλει την έναρξη λειτουργίας του ETR 470 στην Ελλάδα» (Il maltempo rimanda l'entrata in servizio degli ETR 470 in Grecia)
αναφέρει:
«Όπως αναφέρθηκε πολλές φορές, στις 25 Μαρτίου 2021 , με αφορμή την 200η επέτειο της ανεξαρτησίας της Ελλάδας, το πρώτο ETR 470 της TrainOSE , πρώην Trenitalia, έπρεπε να είχε εισέλθει σε τακτική υπηρεσία μετά από μια σημαντική παρουσίαση.
Δυστυχώς, εκείνες τις μέρες, η Ελλάδα ήταν το θύμα ενός πολύ ισχυρού κύματος άσχημων καιρικών συνθηκών με χιόνι και πάγο που αναπόφευκτα είχε επιπτώσεις και στις σιδηροδρομικές γραμμές και ιδίως στις γραμμές ηλεκτρικής ενέργειας που υπέστησαν σοβαρές ζημιές στην περιοχή της Αθήνας .
Για το λόγο αυτό, η έναρξη λειτουργίας των ανανεωμένων ηλεκτρικών αμαξοστοιχιών έχει αναβληθεί, με το κομβόι να συνεχίζει να πραγματοποιεί δοκιμές μεταξύ της Αθήνας και της Οινόης , μιας πόλης που βρίσκεται περίπου 70 χιλιόμετρα από την πρωτεύουσα.»
https://www.ferrovie.info/index.php/it/13-treni-reali/17834-ferrovie-il-maltempo-rimanda-l-entrata-in-servizio-degli-etr-470-in-grecia
«Όπως αναφέρθηκε πολλές φορές, στις 25 Μαρτίου 2021 , με αφορμή την 200η επέτειο της ανεξαρτησίας της Ελλάδας, το πρώτο ETR 470 της TrainOSE , πρώην Trenitalia, έπρεπε να είχε εισέλθει σε τακτική υπηρεσία μετά από μια σημαντική παρουσίαση.
Δυστυχώς, εκείνες τις μέρες, η Ελλάδα ήταν το θύμα ενός πολύ ισχυρού κύματος άσχημων καιρικών συνθηκών με χιόνι και πάγο που αναπόφευκτα είχε επιπτώσεις και στις σιδηροδρομικές γραμμές και ιδίως στις γραμμές ηλεκτρικής ενέργειας που υπέστησαν σοβαρές ζημιές στην περιοχή της Αθήνας .
Για το λόγο αυτό, η έναρξη λειτουργίας των ανανεωμένων ηλεκτρικών αμαξοστοιχιών έχει αναβληθεί, με το κομβόι να συνεχίζει να πραγματοποιεί δοκιμές μεταξύ της Αθήνας και της Οινόης , μιας πόλης που βρίσκεται περίπου 70 χιλιόμετρα από την πρωτεύουσα.»
https://www.ferrovie.info/index.php/it/13-treni-reali/17834-ferrovie-il-maltempo-rimanda-l-entrata-in-servizio-degli-etr-470-in-grecia