Το πρόγραμμα θα χρηματοδοτηθεί από...
διασφαλισμένα κονδύλια του πρώην προγράμματος «Φιλόδημος ΙΙ» και νυν «Αντώνης Τρίτσης», αλλά κι από ίδιους πόρους του δήμου ΘεσσαλονίκηςΥποχρέωση του αναδόχου, θα είναι να εξωραΐσει τις 350 στάσεις και να τις μετατρέψει σε «έξυπνες», με φωτοβολταϊκά, φωτισμό, πληροφοριακές ενδείξεις, κάδους απορριμμάτων και υποδοχές φόρτισης κινητών συσκευών.
Υπενθυμίζουμε ότι η πρώτη «έξυπνη στάση», κατασκευάστηκε και λειτουργεί ήδη στο δήμο Συκεών (δείτε σχετικό άρθρο εδώ: https://sakisgeorgiadis.blogspot.com/2020/07/h.html)
Βεβαίως, το μεγάλο ερωτηματικό, σε όλες τις προσπάθειες αναβάθμισης της Θεσσαλονίκης, είναι το πώς θα υποδεχθούν τον εκσυγχρονισμό οι βάνδαλοι, που καταστρέφουν συστηματικά, κάθε προσπάθεια βελτίωσης των υποδομών.