Η συνεργασία αυτή εντάσσεται στον... ευρύτερο σχεδιασμό για την άμεση ενίσχυση των αστικών συγκοινωνιών της Αθήνας και τη βελτίωση του επιπέδου εξυπηρέτησης του επιβατικού κοινού, εξυπηρετώντας σκοπούς δημοσίου συμφέροντος για την αντιμετώπιση των συνεπειών της πανδημίας του κορωνοϊού COVID – 19.
Με την ανάθεση εκτέλεσης περιφερειακών γραμμών στα ΚΤΕΛ Ν. Αττικής:
- Το σύστημα των αστικών συγκοινωνιών αρμοδιότητας ΟΑΣΑ ενισχύεται με 200 οχήματα και 550 επιπλέον οδηγούς σε ημερήσια βάση,
- Επιτυγχάνεται το 100% της εκτέλεσης των προγραμματισμένων δρομολογίων με βελτιωμένες χρονοαποστάσεις,
- Μειώνονται οι χρόνοι αναμονής στις στάσεις σε όλο το δίκτυο του ΟΑΣΑ.
Οι πρώτες από τις εξήντα συνολικά γραμμές που ανατίθενται είναι οι «504: Θρακομακεδόνες – Σ.Σ. Δεκελείας – Κηφισιά» και «740: Ολυμπιακό Χωριό – ΣΚΑ – Αχαρναί – Αγ. Άννα».
Οι χρονοαποστάσεις των δυο δρομολογίων θα βελτιωθούν σημαντικά κατά 5 και 17,5 λεπτά αντίστοιχα.
Α’ ΦΑΣΗ: Ημερομηνία υλοποίησης Πέμπτη 1/10/2020
ΓΡΑΜΜΗ
Βελτίωση συχνότητας δρομολογίων
504 ΘΡΑΚΟΜΑΚΕΔΟΝΕΣ-Σ.Σ. ΔΕΚΕΛΕΙΑΣ-ΚΗΦΙΣΙΑ
Κατά 5 λεπτά
740 ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ ΧΩΡΙΟ-ΣΚΑ-ΑΧΑΡΝΑΙ-ΑΓ.ΑΝΝΑ
Κατά 17,5 λεπτά
Με την εκτέλεση των δύο γραμμών από τα ΚΤΕΛ Αττικής, η ΟΣΥ εξοικονομεί οχήματα που θα αξιοποιηθούν για την περαιτέρω ενίσχυση του έργου σε σημαντικές γραμμές υψηλής επιβατικής κίνησης στο κέντρο της Αθήνας και συγκεκριμένα, στις: «732 Αγ. Φανούριος – Χαλκοκονδύλη», «Α8 Πολυτεχνείο – Ν. Ιωνία – Μαρούσι», «235: Ζωγράφου – Ακαδημία» και «220 – 221: Α. Ιλίσια – Ακαδημία».
Β’ ΦΑΣΗ: Ημερομηνία υλοποίησης Δευτέρα 5/10/2020
Τη Δευτέρα 5 Οκτωβρίου, προστίθενται επιπλέον οχήματα των ΚΤΕΛ Αττικής στο σύστημα αστικών συγκοινωνιών, με την ανάθεση των γραμμών: «123: Σαρωνίδα – Ανάβυσσος – Παλαιά Φώκαια», «171: Στ. Μετρό Ελληνικό – Βάρκιζα», «323: Αγ. Νικόλαος – Αγ. Κυριακή – Βραυρώνα», «326: Στ. Κάντζας – Σπάτα – Άρτεμις», «310: Μαραθώνας – Νέα Μάκρη – Ραφήνα» και «330: Κορωπί – Αγ. Μαρίνα».
Με την εφαρμογή της Β΄ Φάσης τα οχήματα που θα εξοικονομηθούν, θα ενισχύσουν γραμμές που χρήζουν βελτίωσης.
Στο πλαίσιο της επιτακτικής ανάγκης αντιμετώπισης των επιπτώσεων του κορωνοϊού, τα οχήματα των ΚΤΕΛ θα ενταχθούν άμεσα στο σύστημα των αστικών συγκοινωνιών, ενώ ο εξοπλισμός τηλεματικής και ηλεκτρονικού εισιτηρίου στα οχήματα αυτά θα εγκατασταθεί σταδιακά.
Το προσεχές διάστημα θα ακολουθήσουν οι επόμενες φάσεις, έτσι ώστε ο στόλος του ΟΑΣΑ, μέσω της συνεργασίας με τα ΚΤΕΛ, να ενισχυθεί με συνολικά 200 οχήματα και 550 οδηγούς, που θα αναλάβουν το συγκοινωνιακό έργο σε 60 περιφερειακές γραμμές.
Επιπροσθέτως, έως το τέλος του 2020, ο στόλος του ΟΑΣΑ θα ενισχυθεί με επιπλέον 300 οχήματα μέσω leasing.
Από το Γραφείο Τύπου του ΟΑΣΑ
...
Σχόλιο sakisgeorgiadis.blogspot.com : Τα λεωφορεία που εντάσσονται στην έκτακτη διαδικασία ανάγκης, δεν είναι και τα καταλληλότερα: είναι δίθυρα, κάποια είναι ημιαστικά 1ης γενιάς και όχι χαμηλοδάπεδα, δεν έχουν μπει ηλεκτρονικές προμετωπίδες, δεν έχουν τηλεματική και ανάλογο εξοπλισμό των υπαρχόντων, δεν έχουν ράμπες ΑμΕΑ, οι οδηγοί δεν γνωρίζουν (προφανώς) τις διαδρομές, αλλά όπως ειπώθηκε προηγουμένως ...είναι λύση έκτακτης ανάγκης, με άμεσο αντικειμενικό στόχο να αποσυμφορηθεί (στο μέτρο) του δυνατού, η χαοτική κατάσταση στα ΜΜΜ της πρωτεύοουσας.