Δημοσιεύθηκε η δέσμευση της σχετικής πίστωσης για τη μεταφορά 50 λεωφορείων από τη Λειψία στη Θεσσαλονίκη, με το κόστος της μεταφοράς (σ.σ. με νταλίκες οδικώς), να ανέρχεται σε 372.000 ευρώ. Η απόφαση:
Εγκρίθηκε επίσης και η δέσμευση πίστωσης για τοποθέτηση συστήματος επικοινωνίας ("μοτορόλες") και ακυρωτικών μηχανημάτων, ποσού 10.000 ευρώ.
Τα παραπάνω απαντούν στο ερώτημα "μήπως υπάρχουν καθυστερήσεις στην ένταξη νέων λεωφορείων στον οργανισμό;".
Η απάντηση είναι απλή: για να βγει σε κυκλοφορία ένα λεωφορείο, απαιτούνται δεκάδες στάδια ενεργειών και προσθηκών, που απαιτούν ικανό χρονικό διάστημα, αλλά και την εφαρμογή έννομων διαδικασιών. Δεν βγαίνουν λεωφορεία σε κυκλοφορία σε μια βδομάδα!