Τις επόμενες εβδομάδες, θα τοποθετηθούν στα λεωφορεία, εκδοτικά και ακυρωτικά μηχανήματα, εξοπλισμός τηλεματικής, πινακίδες, σήμανση του ΟΑΣΘ, αλλά και -δύσκολο εγχείρημα- κλιματισμός, αφού τα λεωφορεία δεν φέρουν κλιματισμό.
Και τα 50 (+1 λεωφορείο που αναφέρεται στη σύμβαση ως "απόθεμα σε περίπτωση απώλειας ενός εκ των προσφερόμενων μεταχειρισμένων λεωφορείων") είναι δίθυρα.
Όπως βλέπουμε στις φωτογραφίες, το πρώτο λεωφορείο που αφίχθη, είναι αυτό με αριθμό παρμπρίζ 12257, το οποίο κυκλοφορούσε στη Λειψία, με αριθμό κυκλοφορίας L-NV 1124. Πρόκειται για Solaris Urbino 12 του 2009, με αριθμό πλαισίου SUU2411619B008044 :
Η άδεια κυκλοφορίας του, αναφέρει, ως πρώτη ημέρα ταξινόμησης την 22.12.2009, το λεωφορείο διαθέτει μηχανή DAF PR183 U2 (για την ιστορία, τα Solaris urbino 12 της LNV διαθέτουν έναν από τους εξής 3 κινητήρες: (1) MAN D0826LOH17 (2) Cummins ISB6.7EV 225B (3) DAF PR183) ) και προδιαγραφές εκπομπής ρύπων 1999/96/EG; C; EEV, GKL: G1 EEV Klasse 1, πρότυπο αυστηρότερο του euro5, ενώ συμμορφώνεται στην οδηγία 2005/55 της Ε.Ε. (δείτε την εδώ). Το συγκεκριμένο λεωφορείο στη Λειψία: |