Μια παραγγελία που αποτελείται από 21 ηλεκτρικά λεωφορεία Citea Slf-120 με την υπογραφή της Vdl Bus & Coach , θα παραδοθεί στο τέλος του τρέχοντος έτους.
Ο πελάτης είναι η Lvb - Leipziger Verkehrsbetriebe - από τη Λειψία της Γερμανίας, που έγινε γνωστή και στη Θεσσαλονίκη, από την πρόθεση του Δήμου να προμηθευτεί 50 περίπου Solaris Urbino 12 3ης γενιάς, τα οποία...
αποσύρει η LVB και τα αντικαθιστά με ηλεκτρικά, όπως συμβαίνει σε όλη τη Βόρεια Ευρώπη.
Η LVB θα θέσει σε λειτουργία τα οχήματα στις τοπικές γραμμές δημόσιας συγκοινωνίας (Tpl) με αριθμό 74, 76 και 89. Οι μηδενικές εκπομπές θα επεκταθούν αργότερα και στη γραμμή 60. Στις γραμμές αυτές κυκλοφορούν σήμερα τα Urbino που θα κυκλοφορούν σε λίγους μήνες στη Θεσσαλονίκη από τον ΟΑΣΘ.
" Το εποπτικό όργανο της LVB αποφάσισε, ήδη το 2018, να προχωρήσει στην αγορά ηλεκτρικών λεωφορείων - δήλωσε ο Ronald Juhrs, Διευθύνων Σύμβουλος Τεχνολογίας και Λειτουργιών της δημοτικής εταιρείας -. Είμαστε στην ευχάριστη θέση να κάνουμε αυτό το σημαντικό βήμα και να συμβάλουμε ενεργά, μαζί με τη Vdl Bus & Coach, στους περιβαλλοντικούς στόχους της πόλης".
Ο Boris Höltermann, Διευθύνων Σύμβουλος της Vdl Bus & Coach Deutschland GmbH , μίλησε με υπερηφάνεια για " μια συνεργασία που ξεκίνησε το 2012 και έχει φτάσει σε υψηλό επίπεδο. Είμαστε πολύ ικανοποιημένοι με την εμπιστοσύνη που έχουμε. Το δίκτυό μας που συνδέεται με ηλεκτρικά οχήματα, εμπλουτίζεται με έναν ισχυρό συνεργάτη ".
12 μέτρα μήκος, εξοπλισμένο με μπαταρία 216 kWh , τα Citea Slf-120 Electric είναι σε τρίθυρη έκδοση, καθιστώντας τα ιδανικά για τη διαχείριση της ροής των επιβατών σε συνθήκες κυκλοφοριακής συμφόρησης.
Τα λεωφορεία, τα οποία μπορούν να επαναφορτιστούν γρήγορα στη ζώνη της ημέρας μέσω του παντογράφου που βρίσκεται στην οροφή , εκμεταλλεύονται, κατά τη διάρκεια της νύχτας, τις συγκεκριμένες υποδομές μέσα στο αμαξοστάσιο, που περιλαμβάνονται στους όρους της σύμβασης.
Το Citea Electric της VDL επιτρέπει να διατηρείται πολύ χαμηλά το λειτουργικό κόστος .
Υπάρχουν ήδη εξασφαλισμένες παραγγελίες για 670 λεωφορεία μηδενικών εκπομπών Citea της VDL Bus & Coach σε όλη την Ευρώπη , 38 από τα οποία βρίσκονται σε λειτουργία σε πέντε πόλεις της Γερμανίας .
Κατά την άποψη μας, το Citea Slf-120 είναι ένα λεωφορείο-υπόδειγμα για την Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη της επόμενης δεκαετίας, εξαιτίας των χαρακτηριστικών του (τρίθυρο, οικονομικό στη χρήση, ταχείας φόρισης, χαμηλοδάπεδο, με εξαιρετική ποιότητα κατασκευής, την εγγύηση της VDL).
Η Λειψία είναι Γερμανική πόλη, πρωτεύουσα του ομοσπονδιακού κράτους της Σαξονίας, με πληθυσμό 750.000 κατοίκους
Η VDL bus and coach, γνωστή παλιά ως DAF. (vdlbuscoach.com), είναι θυγατρική του VDL Groep με έδρα την Ολλανδία, ακαθάριστα έσοδα άνω των 5 δις ευρώ και 16.200 εργαζόμενους.
Ο πελάτης είναι η Lvb - Leipziger Verkehrsbetriebe - από τη Λειψία της Γερμανίας, που έγινε γνωστή και στη Θεσσαλονίκη, από την πρόθεση του Δήμου να προμηθευτεί 50 περίπου Solaris Urbino 12 3ης γενιάς, τα οποία...
αποσύρει η LVB και τα αντικαθιστά με ηλεκτρικά, όπως συμβαίνει σε όλη τη Βόρεια Ευρώπη.
Η LVB θα θέσει σε λειτουργία τα οχήματα στις τοπικές γραμμές δημόσιας συγκοινωνίας (Tpl) με αριθμό 74, 76 και 89. Οι μηδενικές εκπομπές θα επεκταθούν αργότερα και στη γραμμή 60. Στις γραμμές αυτές κυκλοφορούν σήμερα τα Urbino που θα κυκλοφορούν σε λίγους μήνες στη Θεσσαλονίκη από τον ΟΑΣΘ.
" Το εποπτικό όργανο της LVB αποφάσισε, ήδη το 2018, να προχωρήσει στην αγορά ηλεκτρικών λεωφορείων - δήλωσε ο Ronald Juhrs, Διευθύνων Σύμβουλος Τεχνολογίας και Λειτουργιών της δημοτικής εταιρείας -. Είμαστε στην ευχάριστη θέση να κάνουμε αυτό το σημαντικό βήμα και να συμβάλουμε ενεργά, μαζί με τη Vdl Bus & Coach, στους περιβαλλοντικούς στόχους της πόλης".
Ο Boris Höltermann, Διευθύνων Σύμβουλος της Vdl Bus & Coach Deutschland GmbH , μίλησε με υπερηφάνεια για " μια συνεργασία που ξεκίνησε το 2012 και έχει φτάσει σε υψηλό επίπεδο. Είμαστε πολύ ικανοποιημένοι με την εμπιστοσύνη που έχουμε. Το δίκτυό μας που συνδέεται με ηλεκτρικά οχήματα, εμπλουτίζεται με έναν ισχυρό συνεργάτη ".
12 μέτρα μήκος, εξοπλισμένο με μπαταρία 216 kWh , τα Citea Slf-120 Electric είναι σε τρίθυρη έκδοση, καθιστώντας τα ιδανικά για τη διαχείριση της ροής των επιβατών σε συνθήκες κυκλοφοριακής συμφόρησης.
Τα λεωφορεία, τα οποία μπορούν να επαναφορτιστούν γρήγορα στη ζώνη της ημέρας μέσω του παντογράφου που βρίσκεται στην οροφή , εκμεταλλεύονται, κατά τη διάρκεια της νύχτας, τις συγκεκριμένες υποδομές μέσα στο αμαξοστάσιο, που περιλαμβάνονται στους όρους της σύμβασης.
Το Citea Electric της VDL επιτρέπει να διατηρείται πολύ χαμηλά το λειτουργικό κόστος .
Υπάρχουν ήδη εξασφαλισμένες παραγγελίες για 670 λεωφορεία μηδενικών εκπομπών Citea της VDL Bus & Coach σε όλη την Ευρώπη , 38 από τα οποία βρίσκονται σε λειτουργία σε πέντε πόλεις της Γερμανίας .
Κατά την άποψη μας, το Citea Slf-120 είναι ένα λεωφορείο-υπόδειγμα για την Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη της επόμενης δεκαετίας, εξαιτίας των χαρακτηριστικών του (τρίθυρο, οικονομικό στη χρήση, ταχείας φόρισης, χαμηλοδάπεδο, με εξαιρετική ποιότητα κατασκευής, την εγγύηση της VDL).
Η Λειψία είναι Γερμανική πόλη, πρωτεύουσα του ομοσπονδιακού κράτους της Σαξονίας, με πληθυσμό 750.000 κατοίκους
Η VDL bus and coach, γνωστή παλιά ως DAF. (vdlbuscoach.com), είναι θυγατρική του VDL Groep με έδρα την Ολλανδία, ακαθάριστα έσοδα άνω των 5 δις ευρώ και 16.200 εργαζόμενους.