Ο Οργανισμός Συγκοινωνιακού Έργου Θεσσαλονίκης, εντέλει, με την απόφαση 1061/23-4-2020 του διευθύνοντος συμβούλου του Γιάννη Τόσκα, τη διακοπή της....
παροχής συγκοινωνιακού έργου από τον ΟΑΣΘ, στη γραμμή:
56 Ν.Σ.Σ. - ΩΡΑΙΟΚΑΣΤΡΟ
και την εκτέλεσή του από την ΚΤΕΛ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ Α.Ε., στα πλαίσια της σύμβασης ΟΣΕΘ- ΚΤΕΛ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ με αρ. 40/Α01/16.03.2020.
- 9 (ΚΤΕΛ ΚΙΛΚΙΣ),
- 55 (ΚΤΕΛ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ)
Πληροφορίες δρομολογίων στις ανωτέρω γραμμές, μπορούν να βρουν οι επιβάτες στον ιστότοπο του ΟΑΣΘ και του ΟΣΕΘ για την προσαρμογή των δρομολογίων κατά τη διάρκεια περιορισμών λόγω κορωνοϊού και τηλεφωνικά στο 2310-531678.
Μέχρι στιγμής, έχουν ενταχθεί 23 από τις 25 γραμμές, με 95 τακτικά λεωφορεία, από τα 100 που προβλέπει η σύμβαση και 20 εφεδρικά, ενώ ανέλαβαν εργασία 285 νέοι οδηγοί, από τους 300 που προβλέπει η σύμβαση.
Ιδιαίτερα ικανοποιημένοι από τα θετικά έως ενθουσιώδη σχόλια των επιβατών, εμφανίζονται τα στελέχη της ΚΤΕΛ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ Α.Ε. και η ηγεσία του ΟΣΕΘ, καθώς αναγνωρίζεται η τεράστια προσπάθεια, που έγινε το τελευταίο δίμηνο, μετά την έκδοση της εγκριτικής απόφασης του Ελεγκτικού Συνεδρίου.
Σύμφωνα με πληροφορίες μας, ιδιαίτερα ικανοποιημένη είναι και η ηγεσία του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, καθώς η ανάθεση προχώρησε με γρήγορα και αποφασιστικά βήματα και με την άψογη συνεργασία ΟΣΕΘ - ΟΑΣΘ - ΚΤΕΛ. "Επιτέλους, βλέπουμε τη Θεσσαλονίκη να κάνει βήματα προς τα μπρος, με άψογο συντονισμό και ιδιαίτερα εποικοδομητική σύμπραξη του ΟΑΣΘ", μετέφερε στέλεχος του Υπουργείου στους εμπλεκόμενους.
Η ανάπτυξη των γραμμών μέχρι σήμερα:
sakisgeorgiadis.blogspot.com